воскресенье, 29 сентября 2019 г.

Ігри на перервах




  Я і моя сім’я


 Квач «Дай руку»
Значення гри: розвиток уваги, узгодженості дій, кмітливості
Інтенсивність гри: середня
Зміст гри:
Обраний «Квач» намагається «поквачити» решту гравців. Учасник, що рятується від «квача», підбігає до найближчого гравця і бере його за руки. Пара зупиняється, стоячи обличчями один до одного. У такому положенні квач не може їх «поквачити». Якщо квач «поквачив» гравця, вони міняються ролями.

"Ми веселі діти"
Значення гри: формування колективу, розвиток  швидкості реакції, кмітливості.
Інтенсивність: висока.
Зміст та правила гри:
    Учні шикуються в коло, тримаючись за руки. Один учень стає всередині кола-"ловець". Учні ходять по колу і проговорюють:
Ми веселі діти,
Любим бігати й гуляти,
Ану, спробуй нас догнати.
Раз, два, три-лови!
     На слово "Лови!" учні розбігаються по майданчику, а "ловець" ловить їх. Якщо буде зловлено двох-трьох учнів, (за умовою), гра закінчується. На слова вчителя "Всі у коло!", учні шикуються в коло і гра продовжується з іншим "ловцем".
   Вказівки до гри. Спійманим вважається той гравець, до кого доторкнувся рукою "ловець". Якщо майданчик великий, на протилежних його боках слід накреслити по одній лінії. "Ловець " стає посередині. Діти шикуються  в шеренгу на одному боці майданчика. Після слів "Лови!" учні перебігають на протилежний бік майданчика до другої лінії, а "ловець" їх ловить.



 Календар вересня


Кошики
Значення гри: розвиток спритності,  уважності, кмітливості.
Інтенсивність гри: середня
Зміст гри:
Обирають двох ведучих – квача і втікача. Гравці поділяються на пари і розходяться по майданчику. Кожна пара береться за руки, утворюючи кошик. Квач женеться за втікачем. Утікач бігає між парами, і щоб його не впіймали, швидко називає ім’я гравця будь – якої пари. Той гравець, чиє ім’я було названо стає втікачем, а попередній втікач займає його місце. Якщо квачу вдається доторкнутися до втікача, той стає квачем.


"Квач парами"
Значення гри: формування колективу, розвиток  швидкості реакції, кмітливості.
Інтенсивність: висока.
Зміст та правила гри:
    Гравці розміщуються на майданчику парами. Одна пара із них "квачі". За сигналом "квачі" намагаються догнати когось із гравців і доторкнутися до будь-якого гравця з пари рукою. Ті гравці, до яких доторкнулися, зупиняються і голосно говорять : "Ми квачі!". Гра продовжується.
   Виграє та пара, яка жодного разу або меншу кількість разів була "квачами".

                    ГраЗбери урожай
Значення  гри: розвиток спритності, швидкості реакції.
Інтенсивність: висока
Зміст та правила гри:                                                                                                               Біля лінії старту для кожної команди ставиться порожній кошик. На відстані для кожної команди викладається однакова кількість яблук” (м'ячів, кубиків, кульок). Кожен учасник добігає, бере одне яблуко, повертається і кидає його в кошик. Після цього стартує наступний учасник.  Перемагають  діти, які швидше  перекидаютьяблука .                                                      
             







 Бережу життя і здоров’я

Назва гри: Слухай сигнал
Значення гри: розвиток спритності,  уважності, кмітливості.
Інтенсивність гри: низька
Зміст гри:
Учні йдуть у колоні по одному (або по колу). Вчитель дає сигнал (плескає в долоні, дзвенить у дзвіночок тощо). За сигналом діти повинні зупинитися. Якщо вчитель подасть сигнал двічі, учні продовжують іти, якщо тричі – біжать у колоні по одному. Хто помиляється – стає позаду колони. Під час гри не можна штовхатися, йти слід один за одним, не виходячи з колони.


Відгадай, чий голосок
Значення гри: уважності, кмітливості.
Інтенсивність гри: низька
Зміст гри:
Діти, взявшись за руки, утворюють коло. В центрі кола ведучий із заплющеними очима. Діти йдуть по колу і промовляють:

Дружно, діти, раз, два, три,
Вліво, вправо поверни.
А як скажем: «Скок, скок, скок» -
Відгадай, чий голосок.

Слова «Скок, скок, скок» промовляє тільки один із гравців. Ведучий намагається відгадати учасника, чий голос він почув. Якщо йому це вдається, то цей гравець стає ведучим.
Варіант гри: «Хто сказав «няв»

"Тиша"
Значення гри: сприяти релаксації учнів після активних ігор.
Інтенсивність: низька.
Зміст та правила гри:
       Учні йдуть по майданчику в колону по одному й декламують уривок з дитячої пісні "Тиша біля ставка":
                                        Тиша біля ставка,
                                        Не колишеться вода.
                                        Не шумить очерет,
                                        Засинайте, малята!
Після останніх слів учні зупиняються, присідають, опускають голову і затуляють очі. У такому положенні вони мають перебувати 0,5-1 хв, дотримуючись повної тиші (забороняється ворушитись, розмовляти, сміятись). Хто порушить ці вимоги, програє і стає в кінець колони. Гра повторюється.



Здрастуй, школо!
«Знайомство»
Значення гри: знайомство, залучення всіх учасників групи в роботу.
Інтенсивність гри: низька
Зміст гри:
Група сідає в коло. Використовується м'яч. При відсутності м'яча прийнятні яблуко або апельсин. У деяких випадках можна використовувати змотаний  в клубок  шарф.

Ведучий  кидає дитині м'яч зі словами:
"Привіт! Як тебе звати ?"  Дитина називає своє ім’я. Далі гра продовжується.
Вчитель може дати інструкцію:« Вибери будь-кого в групі, перекинь йому м'ячик, привітайся». Вчитель уточнює інструкцію: «Намагайтеся перекинути м'яч тому, хто ще не ловив його».



Хто впіймає?
Значення гри: знайомство, розвиток уваги, розвиток спритності.
Інтенсивність гри: середня
Зміст гри:
Діти стають в коло. Один з гравців у центрі кола ставить палицю, притримуючи її рукою. Він називає ім'я іншого гравця,  відпускає палицю і стає в коло до інших дітей. Дитина, чиє ім'я було названо повинна швидко підбігти і схопити палицю, поки вона не впала. Якщо це вдалося, стає на своє місце, а перший гравець продовжує гру. Якщо палиця впала, то гру продовжує той, хто не встигнув її підтримати.















Хто впіймає?
Значення гри:
знайомство, розвиток уваги, розвиток спритності.
Інтенсивність гри: висока
Зміст гри:

 

На вулиці можна проводити таку ж гру з м'ячем. Правила ті ж, але замість палиці використовують м’яч. Підкинувши його дитина називає ім’я іншого гравця. Дитина, чиє ім’я назване, повинна встигнути впіймати м’яч.





"Дзвінок на урок"
Значення гри: розвивати увагу, швидкість реакції.
Інтенсивність: середня.
Зміст та правила гри:
    Учнів ділять на два класи. Для класів креслять прямокутники (можна використати малі обручі), яких на 1-3 менше, ніж гравців. Учні ходять, стрибають, танцюють по колу і говорять :"Перерва, перерва!" Після сигналу дзвінка (годинник, будильник, свисток) або слів :"Швидше, учні, в клас!", учні займають "класи".У кожному прямокутнику (обручі) може стояти тільки один учень.





Комментариев нет:

Отправить комментарий