Я і моя сім’я
Квач «Дай руку»
Значення
гри: розвиток уваги, узгодженості дій, кмітливості
Інтенсивність
гри: середня
Зміст
гри:
Обраний
«Квач» намагається «поквачити» решту гравців. Учасник,
що рятується від «квача», підбігає до найближчого гравця і бере його за руки.
Пара зупиняється, стоячи обличчями один до одного. У такому положенні квач не
може їх «поквачити». Якщо квач «поквачив» гравця, вони міняються ролями.
"Ми веселі діти"
Значення гри: формування
колективу, розвиток швидкості реакції, кмітливості.
Інтенсивність: висока.
Зміст та правила
гри:
Учні шикуються в коло, тримаючись за руки.
Один учень стає всередині кола-"ловець". Учні ходять по колу і
проговорюють:
Ми веселі діти,
Любим бігати й
гуляти,
Ану, спробуй нас
догнати.
Раз, два,
три-лови!
На слово "Лови!" учні розбігаються
по майданчику, а "ловець" ловить їх. Якщо буде зловлено двох-трьох
учнів, (за умовою), гра закінчується. На слова вчителя "Всі у коло!",
учні шикуються в коло і гра продовжується з іншим "ловцем".
Вказівки до гри. Спійманим вважається
той гравець, до кого доторкнувся рукою "ловець". Якщо майданчик
великий, на протилежних його боках слід накреслити по одній лінії. "Ловець
" стає посередині. Діти шикуються в
шеренгу на одному боці майданчика. Після слів "Лови!" учні
перебігають на протилежний бік майданчика до другої лінії, а "ловець"
їх ловить.
Календар вересня
Кошики
Значення
гри: розвиток спритності,
уважності, кмітливості.
Інтенсивність
гри: середня
Зміст
гри:
Обирають двох ведучих – квача і втікача. Гравці поділяються
на пари і розходяться по майданчику. Кожна пара береться за руки, утворюючи
кошик. Квач женеться за втікачем. Утікач бігає між парами, і щоб його не
впіймали, швидко називає ім’я гравця будь – якої пари. Той гравець, чиє ім’я
було названо стає втікачем, а попередній втікач займає його місце. Якщо квачу
вдається доторкнутися до втікача, той стає квачем.
"Квач парами"
Значення гри: формування
колективу, розвиток швидкості реакції,
кмітливості.
Інтенсивність: висока.
Зміст та правила
гри:
Гравці розміщуються на майданчику парами.
Одна пара із них "квачі". За сигналом "квачі" намагаються
догнати когось із гравців і доторкнутися до будь-якого гравця з пари рукою. Ті
гравці, до яких доторкнулися, зупиняються і голосно говорять : "Ми
квачі!". Гра продовжується.
Виграє та пара, яка жодного разу або меншу
кількість разів була "квачами".
Гра”Збери урожай”
Значення гри: розвиток спритності, швидкості
реакції.
Інтенсивність:
висока
Зміст та правила
гри:
Біля лінії
старту для кожної команди ставиться порожній кошик. На відстані для кожної
команди викладається однакова кількість ”яблук” (м'ячів, кубиків, кульок).
Кожен учасник добігає, бере одне ”яблуко”, повертається і кидає його в кошик. Після цього
стартує наступний учасник.
Перемагають діти, які швидше перекидають”яблука” .
Бережу життя і здоров’я
Назва гри: Слухай
сигнал
Значення
гри: розвиток спритності,
уважності, кмітливості.
Інтенсивність
гри: низька
Зміст
гри:
Учні йдуть у колоні по одному (або по колу). Вчитель дає
сигнал (плескає в долоні, дзвенить у дзвіночок тощо). За сигналом діти повинні
зупинитися. Якщо вчитель подасть сигнал двічі, учні продовжують іти, якщо тричі
– біжать у колоні по одному. Хто помиляється – стає позаду колони. Під час гри
не можна штовхатися, йти слід один за одним, не виходячи з колони.
Відгадай, чий голосок
Значення
гри: уважності, кмітливості.
Інтенсивність
гри: низька
Зміст
гри:
Діти,
взявшись за руки,
утворюють коло. В центрі кола ведучий із заплющеними очима. Діти йдуть по колу
і промовляють:
Дружно,
діти, раз, два, три,
Вліво,
вправо поверни.
А
як скажем: «Скок,
скок, скок» -
Відгадай,
чий голосок.
Слова
«Скок, скок, скок» промовляє тільки один із гравців. Ведучий намагається
відгадати учасника, чий голос він почув. Якщо йому це вдається, то цей гравець
стає ведучим.
Варіант гри: «Хто
сказав «няв»
"Тиша"
Значення гри: сприяти
релаксації учнів після активних ігор.
Інтенсивність: низька.
Зміст та правила
гри:
Учні йдуть по майданчику в колону по
одному й декламують уривок з дитячої пісні "Тиша біля ставка":
Тиша біля ставка,
Не
колишеться вода.
Не
шумить очерет,
Засинайте, малята!
Після
останніх слів учні зупиняються, присідають, опускають голову і затуляють очі. У
такому положенні вони мають перебувати 0,5-1 хв, дотримуючись повної тиші
(забороняється ворушитись, розмовляти, сміятись). Хто порушить ці вимоги,
програє і стає в кінець колони. Гра повторюється.
Здрастуй, школо!
«Знайомство»
Значення гри: знайомство, залучення всіх учасників групи в
роботу.
Інтенсивність
гри: низька
Зміст
гри:
Група сідає в коло.
Використовується м'яч. При відсутності м'яча прийнятні яблуко або апельсин. У
деяких випадках можна використовувати змотаний
в клубок шарф.
Ведучий кидає дитині м'яч зі словами:
"Привіт! Як тебе
звати ?" Дитина називає своє ім’я. Далі гра продовжується.
Вчитель може дати інструкцію:« Вибери будь-кого в групі, перекинь йому
м'ячик, привітайся». Вчитель
уточнює інструкцію: «Намагайтеся перекинути м'яч тому, хто ще не ловив його».
Хто впіймає?
Значення
гри: знайомство, розвиток уваги, розвиток спритності.
Інтенсивність
гри: середня
Зміст гри:
Діти
стають в коло. Один з гравців у центрі кола ставить палицю, притримуючи її
рукою. Він називає ім'я іншого гравця,
відпускає палицю і стає в коло до інших дітей. Дитина, чиє ім'я було
названо повинна швидко підбігти і схопити палицю, поки вона не впала. Якщо це
вдалося, стає на своє місце, а перший гравець продовжує гру. Якщо палиця впала,
то гру продовжує той, хто не встигнув її підтримати.
Хто впіймає?
Значення
гри:
знайомство, розвиток уваги, розвиток спритності.
Інтенсивність
гри: висока
Зміст
гри:
На
вулиці можна проводити таку ж гру з м'ячем. Правила ті ж, але замість палиці
використовують м’яч. Підкинувши його дитина називає ім’я іншого гравця. Дитина,
чиє ім’я назване, повинна встигнути впіймати м’яч.
"Дзвінок на урок"
Значення гри: розвивати увагу,
швидкість реакції.
Інтенсивність: середня.
Зміст та правила
гри:
Учнів ділять на два класи. Для класів
креслять прямокутники (можна використати малі обручі), яких на 1-3 менше, ніж
гравців. Учні ходять, стрибають, танцюють по колу і говорять :"Перерва,
перерва!" Після сигналу дзвінка (годинник, будильник, свисток) або слів
:"Швидше, учні, в клас!", учні займають "класи".У кожному
прямокутнику (обручі) може стояти тільки один учень.
Комментариев нет:
Отправить комментарий