ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема. Архітектура як вид образотворчого
мистецтва. Інтер'єр як елемент архітектури. Дизайн дитячої кімнати. Аплікація з
елементами вирізування.
|
Обладнання для учнів: кольоровий
папір, ножиці, клей ПВА, альбомний аркуш (білий аркуш формату А4).
|
|
![]() |
Учитель повідомляє, що лаксики хочуть навчитись оформлювати кімнати, щоб
у них було зручно та комфортно жити. Але вони не знають, як це зробити.
Лаксики просять учнів їм у цьому допомогти.
|
![]() |
Учитель пропонує учням прочитати інформацію у завданні
1 на сторінці 3 вкладки до журналу та позначити світлину із зображенням
дитячої кімнати, дизайн якої найбільше подобається, пояснити свій вибір.
Дизайн – нове оформлення об’єкта.
З якою метою оформлюють приміщення за допомогою
дизайну? ( з метою досягнення більших зручності, комфорту та краси).
|
![]() |
Учитель пропонує школярам прочитати інформацію у завданні 2 на сторінці 4
вкладки до журналу.
Інтер’єр – художньо оздоблена
внутрішня частина приміщення.
Це слово в перекладі з французького означає – внутрішній – це внутрішній
простір будинку або будь-якого приміщення (вестибюлю, фойє, кімнати, зали).
Призначення інтер'єру визначає його розмір та характер оформлення (меблі,
обладнання).
Потім учитель пропонує школярам з’єднати лініями назви
елементів інтер’єру з їх зображеннями на світлині.
Люди яких професій працюють у сфері будівництва?
(повторення вивченого про професію архітектора)
Хто такий
архітектор? (Архітектор – одна з найдавніших професій. У перекладі з
давньогрецької «архітектор» означає «головний будівельник», тобто фахівець,
який проектує будівлю. Отже, архітектор – це фахівець, який створює в уяві та
зображає на папері (проектує) майбутню будівлю.)
Якими якостями,
на вашу думку, має володіти сучасний архітектор? (художній смак, вміти
проектувати за допомогою комп’ютерних програм, знання сучасних матеріалів тощо)
Які основні
елементи архітектурних споруд вам відомі? (фундамент, стіни, вікна, двері,
дах, балкон тощо)
Які житлові
помешкання були традиційними у різних народів світу? (мазанка – Україна, юрта
– Азія, чум –народи Півночі, іглу – хижа ескімосів, шале – будинок в Альпах,
пальові житла – будинки над водою у Венеції).
Учитель зазначає,
що в даний час до архітектора пред’являються такі вимоги:
Що таке
архітектура? (мистецтво проектування будівель, звичайне будівництво стає
мистецтвом, завдяки роботі архітектора).
|
![]() |
Яка професія робить
наповнення приміщення меблями, іншими речами – мистецтвом? Учитель пропонує
дітям попрацювати дизайнерами інтер’єру. У чому полягають професійні
обов’язки людини цієї професії? (оформлення інтер’єру
будинку, квартири тощо, починаючи з планування приміщення, освітлення, акустики,
систем вентиляції, обробки стін, і закінчуючи розміщенням меблів.)
Учитель пропонує учням переглянути інтер’єри кімнат для дівчаток та
хлопчиків 6-10 років (презентація «Світ дитячих кімнат»).
Учитель пропонує школярам прочитати завдання 3 на
сторінці 4 вкладки до журналу – оформити інтер’єр дитячої кімнати (для
лаксиків) за поданою послідовністю:
1) Візьми аркуш паперу формату А4.
З кольорового паперу виріж підлогу бажаного кольору.
Вона буде займати половину аркуша формату А4. Наклей її.
2) Виріж зображені на попередній сторінці меблі,
картину, вікно.
Розташуй та приклей їх.
3) Доповни інтер’єр кімнати за допомогою вирізаних з
кольорового паперу килима, кубиків чи вазону з квітами.
Можеш прикрасити вікна шторами. Для цього виріж з
кольорового паперу вузький прямокутник (карниз для штор) та приклей його над
вікном. Потім виріж один чи два прямокутники (штори). Прямокутники можна
скласти у формі гармошки.
|




Комментариев нет:
Отправить комментарий