суббота, 11 января 2020 г.

Заняття з образотворчого мистецтва для 2 класу за освітнім проектом "На крилах успіху" 15 тиждень.


ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема. Майстер декоративно-прикладного мистецтва. Декоративна стилізація форми. Візерунок. Орнамент. Диво-квіти (розпис пальцями).
Обладнання для учнів: картон синього або білого кольору, ножиці, клей ПВА, гуаш білого або синього чи фіолетового кольору, склянка-нерозливайка, нитка чи вузька кольорова стрічка синього або білого кольору, простий олівець, ластик.


Учитель зазначає, що сьогодні на занятті лаксики просять навчити їх створювати витвори декоративно- прикладного мистецтва, для прикрашання оселі, класної кімнати на Новий рік – гірлянду.
Давайте нагадаємо лаксикам, хто такий майстер декоративно-прикладного мистецтва, які твори він створює та які засоби виразності його творів, що таке стилізація.
Що зображено на світлинах? Учитель пропонує учням позначити зображення виробів декоративно-прикладного мистецтва. Пояснити свій вибір.



Розгляньте світлину і скажіть, що нам знадобиться для роботи?
(картон синього або білого кольору, ножиці, клей ПВА, гуаш білого або синього чи фіолетового кольору, склянка-нерозливайка, нитка чи вузька кольорова стрічка синього або білого кольору, простий олівець, ластик.)
Для чого нам потрібні фарби? (прикрашати елементи гірлянди орнаментом)
Дітям пропонується доповнити речення, користуючись довідкою.
Слово орнамент означає прикраса. В орнаменті всі елементи ритмічно повторюються.
Ритм – це рівномірне чергування однакових елементів.
Орнамент – візерунок, побудований на ритмічному повторенні елементів і призначений для прикрашання різноманітних предметів (предметів вжитку, одягу, меблів).
Робота за презентацією (слайд 8).





Вчитель пропонує розглянути орнаменти і позначити рослинний. Правильність виконання перевіряється за презентацією. «Чарівні орнаменти» (слайд 2, 7. Орнаменти поділяють на три групи: геометричні, рослинні, тваринні. За композицією орнаменти поділяють на кілька видів: у стрічці, у колі тощо.







Учитель пропонує виконувати рослинний орнамент у колі (диво-квіти) за допомогою гуаші та пальців.
Учитель пропонує учням позначити правильну послідовність створення елементу новорічної гірлянди.
Презентація (слайди: 9-).
Учні вирізають шаблон елементу гірлянди, прикладають його до картону вибраного кольору, обводять та вирізають. Далі – виконують квітковий орнамент у колі за допомогою пальців.








Учитель пропонує учням попрацювати у групах (або колективно) і створити гірлянду для прикрашання класної кімнати за допомогою нитки або стрічки та клею ПВА.

Наприкінці заняття учитель пропонує дітям висловитись з приводу того, що цікавого дізнались на занятті, чого навчились і пояснити все це лаксикам.


Комментариев нет:

Отправить комментарий