ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема. Майстер
декоративно-прикладного мистецтва. Декоративна стилізація форми. Візерунок.
Орнамент. Диво-квіти (розпис пальцями).
|
Обладнання для учнів: картон синього або білого
кольору, ножиці, клей ПВА, гуаш білого або синього чи фіолетового
кольору, склянка-нерозливайка, нитка чи вузька кольорова стрічка
синього або білого кольору, простий олівець, ластик.
|
|
|
|
Учитель зазначає, що сьогодні на занятті лаксики просять навчити їх
створювати витвори декоративно- прикладного мистецтва, для прикрашання оселі,
класної кімнати на Новий рік – гірлянду.
Давайте нагадаємо лаксикам, хто такий майстер декоративно-прикладного
мистецтва, які твори він створює та які засоби виразності його творів, що
таке стилізація.
|
![]() |
Що зображено на світлинах? Учитель пропонує учням позначити зображення
виробів декоративно-прикладного мистецтва. Пояснити свій вибір.
|
![]() |
Розгляньте світлину і скажіть, що нам знадобиться для роботи?
(картон синього або білого кольору, ножиці, клей ПВА, гуаш білого або
синього чи фіолетового кольору, склянка-нерозливайка, нитка чи вузька
кольорова стрічка синього або білого кольору, простий олівець, ластик.)
Для чого нам потрібні фарби? (прикрашати елементи гірлянди орнаментом)
|
![]() |
Дітям пропонується
доповнити речення, користуючись довідкою.
Слово
орнамент означає прикраса. В орнаменті всі елементи ритмічно повторюються.
Ритм – це
рівномірне чергування однакових елементів.
Орнамент –
візерунок, побудований на ритмічному повторенні елементів і призначений для
прикрашання різноманітних предметів (предметів вжитку, одягу, меблів).
Робота за презентацією (слайд 8).
|
![]() |
Вчитель пропонує розглянути орнаменти і позначити рослинний. Правильність
виконання перевіряється за презентацією. «Чарівні
орнаменти» (слайд 2, 7. Орнаменти
поділяють на три групи: геометричні, рослинні, тваринні. За композицією
орнаменти поділяють на кілька видів: у стрічці, у колі тощо.
|
![]() |
Учитель пропонує
виконувати рослинний орнамент у колі (диво-квіти) за допомогою гуаші та
пальців.
Учитель пропонує
учням позначити правильну послідовність створення елементу новорічної гірлянди.
Презентація (слайди:
9-).
Учні
вирізають шаблон елементу гірлянди, прикладають його до картону вибраного
кольору, обводять та вирізають. Далі – виконують квітковий орнамент у колі за
допомогою пальців.
|
![]() |
Учитель пропонує
учням попрацювати у групах (або колективно) і створити гірлянду для
прикрашання класної кімнати за допомогою нитки або стрічки та клею ПВА.
|
|
Наприкінці заняття учитель пропонує дітям висловитись з приводу того, що
цікавого дізнались на занятті, чого навчились і пояснити все це лаксикам.
|
|






Комментариев нет:
Отправить комментарий