суббота, 11 января 2020 г.

Розробки занять із всесвіту для 2 класу за освітнім проектом "На крилах успіху" 16 тиждень


ТЕМА: НОВИЙ РІК НА ПОРІГ!

ВСЕСВІТ
46 заняття С. 2-3, 10-11
Тема: Сприймання нового матеріалу. Рослини в штучних середовищах: рослини ботанічного саду/дендрарію; парку, скверу. Умовне позначення саду на плані місцевості.
ІІ. Основна частина заняття
1. Орієнтовні запитання та завдання до малюнку на с. 2-3.
·                   Які традиції святкування нового року пов’язані з тваринами/рослинами?
·                   Яка рослина є символом нового року? Що вам відомо про цю рослину? (хвойна, дерево тощо)
2. Завдання  на с. 10.
1. Назвіть зображені на світлинах природні середовища. Назвіть номери світлин з зимовим пейзажом; з рослиною-символом нового року; рослиною, з якої роблять різдвяного дідуха; рослини природного/штучного середовища тощо.
Запишіть номери зображених середовищ під їх умовним позначенням. Поясніть свій вибір. Прочитайте назви природних середовищ у висловлюванні лаксика. Який ліс називається дібровою? Чому березняк має таку назву? Які дерева можуть рости в гаю? Назвіть номери світлин із зображенням лісів. Запишіть номери зображених лісів біля їх назв у висловлюванні лаксика.
За наявності часу можна організувати роботу за презентацією (слайди 2 – 8). Назвіть, яке середовище позначається зображеним умовним позначенням. Прочитайте назви рослин. Назвіть «зайву» (яка росте в цьому середовищі).
2. Які середовища зображено на світлинах. Прочитай назви середовищ і запиши номери зображених на світлинах середовищ. Поясни свій вибір. Розкажіть про рослини в цих середовищах.
Інформація для учителя.
Оранжере́я — будівля зі штучним кліматом для вирощування рослин. Назва походить від французького «orangerie» (апельсин), що пояснює первинне використання оранжерей — вирощування цитрусових.
Теплиця — садовий парник, що відрізняється розмірами. Являє собою захисну споруду. Використовується для вирощування ранньої розсади (капусти, томатів, огірків).
Клумба — це невелика земельна ділянка, на якому посаджені квіти і декоративні рослини у визначеному порядку і формі, з дотриманням виконання задуманого малюнка.
Парни́к — засклене або обтягнуте поліетиленовою плівкою приміщення для вирощування ранньої розсади, ранніх овочів і плодів. Зрештою парник — це та сама теплиця, тільки в ньому не можна ходити у весь зріст.
Запишіть номери зображених на світлинах середовищ.
3. Завдання  на с. 11.
3. Прочитайте назви середовищ. Це природні чи штучні середовища? Обґрунтуйте свою відповідь. Які середовища зображені на світлинах? Прочитайте визначення штучних середовищ. Установіть відповідність між назвами, зображеннями та визначеннями штучних середовищ. Розкажіть про середовища, які вам відомі.
За наявності часу можна організувати роботу за презентацією (слайди 10-15). Назвіть зображені на слайдах середовища.
4. Прочитайте текст. Підкресліть назви дерев. Назвіть листяні дерева, хвойні дерева, кущі, які ростуть у цьому парку.
Перегляньте відео. Про яке штучне середовище йдеться мова? У якому місті воно знаходиться? Чому, на вашу думку, цей парк називають одним із семи чудес світу?
Розкажіть про парк або сквер свого міста/села.

Селфі-трек
До 1 завдання – розкажіть про рослини одного із зображених природних/штучних середовищ.
До 2 завдання – розкажіть про рослини зображених штучних середовищ.
До 3 завдання – розкажіть про рослини зображені штучні середовища.
До 4 завдання – розкажіть, про рослини парку або скверу свого міста/села.

47 заняття С. 20-21, 28-29
Тема: Опрацювання сприйнятого матеріалу. Рослини в природніх і  штучних середовищах. Практична робота. Розпізнавання листяних і хвойних, хвойних та квіткових, ранньоквітучих рослин (за гербарним матеріалом, атласом, набором фотографій.
ІІ. Основна частина заняття
1. Орієнтовні запитання та завдання до малюнку на с. 20-21.
·                   Які рослини зображено на репродукції? Які з зображених рослин хвойні/квіткові?  
2. Завдання  на с. 28.
1. Які середовища зображено на світлинах? Підпишіть назви зображених середовищ. Які із зображених середовищ штучні? Позначте штучні середовища. Прочитайте назви рослин. З’єднайте лініями  назви рослин із зображеннями середовищ їх існування. Назвіть інші рослини цих середовищ.
За наявності часу можна запропонувати гру «Лото». Діти об’єднуються у групи. Учитель пропонує кожній групі картки із назвами середовищами та зображеннями рослин. Завдання – розподілити рослини за середовищами існування. Додаток 1
2. Назвіть відомі вам частини зовнішньої будови рослин. Назвіть зображені на світлинах частини зовнішньої будови рослини. Частини яких рослин зображено? (кактус, перекотиполе, вікторія регія, пляшкове дерево)
Прочитайте назви середовищ. З’єднайте зображення частин зовнішньої будови рослин з середовищами їх існування. Розкажіть, як зображені рослини пристосовувались до життя у цих середовищах?
3. Як називається колекція засушених? Вчитель пропонує розшифрувати анаграму, щоб дізнатися про назву або пересвідчитися в правильності відповіді.
багеррій (гербарій)
Прочитайте назви рослин в довідці. Підпишіть словами з довідки назви рослин, гербарій яких зображено на світлинах. Позначте зображення гербарію хвойних рослин. Поясніть свій вибір.
За наявності часу можна запропонувати роботу з гербаріями або з презентацією (слайди 2 -10). Педагог запрошує дітей назвати рослини, а також це дерева, кущі чи трав’янисті рослини та у якому середовищі ростуть.
3. Завдання  на с. 29.
4. Назвіть зображені у кожному ряді рослини. Визначте «зайву». Обґрунтуйте свою думку. Допишіть речення.  (кущ, дерево, не першоцвіт, дерево) Запропонуйте інший варіант «зайвої» росини. Наприклад, у 1 рядку – може бути зайве останнє зображення, бо там гілка, а інші листки.
5. Назвіть зображені рослини. Де і коли використовуються ці прикраси? Для чого вони використовуються?  Запишіть назву тих частин зовнішньої будови рослин, які використали для виготовлення цих новорічних прикрас.
Опишіть ці рослини за поданою послідовністю. Опишіть інші рослини за цією послідовністю (можна використати світлини з гри до завдання №1) Додаток 2 або слайд 13.
Селфі-трек
 До 1 завдання – назвати, записати чи намалювати по 3 рослини кожного зображеного природного середовища.
До 2 завдання – навести власний приклад пристосування рослин до життя у вказаних середовищах.
До 3 завдання – розкажіть про рослини, зображені на світлинах.
До  4 завдання – запишіть назви 4 рослин із «зайвою» рослиною, запропонуйте однокласнику відшукати «зайву» рослину.
До 5 завдання – опишіть за поданою в завданні послідовністю будь-яку рослину за власним вибором.

48 заняття С. 36-37, 40-41
Тема: Застосування опрацьованого матеріалу. Рослини в природніх і  штучних середовищах. Читання плану місцевості. Підсумкове заняття
ІІ. Основна частина заняття
1. Орієнтовні запитання та завдання до малюнку на с. 36-37.
·                   Які рослини зображено на світлинах? Розкажіть про ці рослини.
2. Завдання  на с. 40.
1.     Відгадайте загадку.
В сукні зеленій стою цілий рік:
Сонечко світить, чи падає сніг.
Голок багато в ґадзівстві тримаю,
Тільки не шию і не вишиваю.
 Яка рослина зображена на світлинах. Позначте «зайве» зображення. Поясніть свій вибір. Поясніть важливість виготовлення штучної ялинки. Із яких матеріалів виготовлено ялинку на світлинах? Із чого ще можна виготовити штучну ялинку? (слайд 2-10)
2. Що зображено на світлині? Коли і для чого виготовляють дідух? Перегляньте відео і перевірте свої припущення. https://www.youtube.com/watch?v=aZN6E3BXIfM
Довідка для вчителя
Ді́дух (його ще називають: дід, коляда, колядник, сніп, король, дідок) — українська різдвяна прикраса. – символ урожаю, добробуту, багатства, оберіга роду.
Прочитайте прислів’я. Поясніть їх значення. Підкресліть назву рослини, з якої плетуть дідух. Розфарбуйте назви рослин олівцями зазначених кольорів. Розкажіть, у яких середовищах ростуть ці рослини.
3. Розкажіть про рослини за запитаннями та завданнями. Наведіть приклади. Після відповіді на кожне запитання розфарбуйте кульку на ялинці.
Проведіть турнір знавців про природу з теми «Рослини», використовуючи запропоновані запитання та завдання.
Можна запропонувати інші запитання
Які рослини не мають квітів? До якої групи рослин вони належать?
Наведіть приклад ранньоквітучих рослин.
Як називаються рослини з декількома дерев’янистими стеблами?
Як називається стебло у дерева?
4. Що зображено на світлині. У якому середовищі знаходиться ялинка? Щоб перевірити свої припущення, прочитайте текст з умовними позначками.
3. Завдання  на с. 41.
5. Яку рослину зоражено? Розкажіть за блок-картою про зображену рослину. Розкажіть за блок-картою про будь-яку іншу рослину за вибором (вчитель може запропонувати малюнки чи світлини із зображенням рослин, їх назви).
6. Прочитайте твердження. Чи погоджуєтеся ви з ними? Поставте знаки у таблиці відповідно позначки.
Селфі-трек
До 2 завдання – наведіть приклад інших прислів’їв, у яких згадуються рослини.
До 3 завдання – розкажіть про рослини за поданими запитаннями та завданнями.
До 5 завдання – розкажіть за блок-картою про одну із рослин за власним вибором.
До 6 завдання – переформулюйте хибні твердження на істинні.




























озеро
 

















Картинки по запросу очерет
Похожее изображение
Картинки по запросу ліщина
Картинки по запросу кукурудза
Картинки по запросу пролісок
Похожее изображение
Картинки по запросу лілія водяна
Картинки по запросу тюльпан
Картинки по запросу дуб
Похожее изображение
Картинки по запросу цукровий буряк
Похожее изображение
Картинки по запросу соняшник
Картинки по запросу рослини озера
Картинки по запросу ялина
Картинки по запросу пшениця
Додаток 2

__________(назва рослини)__________
дерево    кущ      трав’яниста рослина
листяна/ квіткова            хвойна
ранньоквітуча                       ні
середовище        існування
            дикоросла                              культурна
        
            зернова          бобова         овочева              баштанна                 плодова                    технічна                                 декоративна


бур’ян      лікарська     отруйна


Комментариев нет:

Отправить комментарий