Тиждень
16
HANDMADE МИСТЕЦТВО
Тема 16. Робота
з папером. Ялинкова
гірлянда.
|
Обладнання: для учнів – двобічний кольоровий папір, олівець, нитки для в’язання
(мотузка), ножиці.
|
|
|
Бажано провести це заняття після заняття з образотворчого мистецтва,
де подається теоретичний матеріал по витинанкам.
На початку заняття учитель повідомляє про прохання лаксиків навчити
їх виготовляти новорічні ажурні гірлянди.
|
|
![]() |
Учитель пропонує учням вибрати та позначити світлини, на яких
зображені витинанки.
|
![]() |
У завданні пропонується записати номери світлин відповідно до
призначення зображених на них витинанок.
|
![]() |
Учні за світлинами з’ясовують, які матеріали та інструменти
необхідні для виготовлення гірлянди.
|
![]() |
Учитель пропонує вирізати шаблони для майбутньої гірлянди.
Перед початком роботи учні з’ясовують, чому на шаблоні зображена
тільки половинка іграшки? Як правильно скласти папір для отримання
симетричної форми? Як правильно прикласти шаблон, обвести та вирізати форму
іграшки?
|
![]() |
Учитель пропонує учням пронумерувати світлини, та з’ясувати
послідовність виготовлення ажурної гірлянди.
Педагог запрошує дітей виготовити по 1-2 ажурні іграшки за встановленою
послідовністю.
Допомога учителя (за потребою).
За допомогою учителя учні об’єднують свої іграшки у гірлянду
(відміряється нитка певної довжини, а іграшки прив’язуються від центру до
країв на однакових проміжках).
|
|
|
Наприкінці заняття учитель пропонує дітям висловитись щодо того, що
цікавого дізнались на занятті, чого навчились, як можна використати
виготовлені прикраси й пояснити все це лаксикам.
Учитель пропонує прикрасити гірляндою ялинку, класну кімнату або
залу.
|





Комментариев нет:
Отправить комментарий