УКРАЇНСЬКА
МОВА
Заняття 22, с. 2-3, 4, 5
Тема. Усне і писемне
мовлення. Робота зі словами, вимову й написання яких треба запам’ятати: вересень, учитель, черговий, завдання,
помилка, алфавіт, чернетка, предмет. Літературні твори: народні та авторські
(осібні). День Знань.
Робота над завданнями в посібнику, з
дидактичним матеріалом
ІІ Основна частина заняття
1.
Орієнтовні
завдання і запитання за малюнком на с. 2-3.
Учитель
запрошує розказати (скласти речення, дібрати слова за темою тощо) за світлиною
і поданою на листку календаря датою про певне свято, яке відзначаємо у вересні.
(Роботу можна проводити в групах, парах диференційовано)
2.
Завдання на полі на с.2.
1.
Дітям пропонується
розшифрувати ребуси й записати слова (звук, буква). Побудувати звукові моделі
цих слів.
2. Дітям
пропонується навести букви, які пишуться тільки
в робочому рядку, ручкою зеленого кольору, торкаються верхньої
додаткової лінії – ручкою фіолетового кольору, торкаються нижньої додаткової
лінії – ручкою чорного кольору.
3.
Завдання на с.4-5.
1. Прочитай твори. Чим вони схожі? Чим відрізняються? Познач твори усної
народної творчості. Хто їх автор? Прочитай кожен вірш ще раз, чітко вимовляючи
звуки, позначені виділеними буквами. (Роботу за змістом творів: смислова,
лексична, інтонаційна тощо, учитель проводить на власний розсуд)
2. Склади вірш про свою школу: або за поданими римами, або самостійно.
Робота за мультимедійною презентацією зі словами, вимову і написання яких
треба запам’ятати.
3.
Наведи/запиши слова,
написані в класі. Прочитай інший запис. Яким мовленням ти
скористався/скористалась у кожному вИпадку – писемним чи усним?
4.
Кого зображено? Чого
він нас навчає? Прочитай вислови, закресли ті, з якими ти не погоджуєшся.
Яким мовленням користується казковий персонаж, щоб розказати про усне й
писемне мовлення, а ми, щоб почути його? Яким мовленням скористались, щоб ви
могли прочитати його розповідь у журналі?
5. Прочитай уголос. Спиши, доповнивши слова буквами. Підкресли речення, яке
відповідає моделі. Побудуй звукову модель слова день. Чому звуків у цьому слові менше, ніж букв?
6.
Назви зображені
об’єкти. Закрий зображення аркушем паперу. Запиши назви об’єктів по пам’яті.
Перевір запис за словником. (Орфографічні словники
для початкової школи по 1 на парту).
Заняття 23, с. 6, 7
Тема. Міміка
і жести під час говоріння. Прозові і віршові літературні твори. День кіно.
Робота над завданнями в посібнику, з
дидактичним матеріалом
ІІ Основна частина заняття
1.
Спочатку учитель
пропонує прочитати тільки перші дві букви в кожному рядку поданого ліворуч
твору, рухаючись зверху вниз і знизу вверх. Потім він запрошує учнів прочитати
тільки перші слова в кожному рядку поданого ліворуч твору, рухаючись зверху
вниз і знизу вверх.
Після цього
педагог пропонує прочитати твір. Познач твір (обведи назву), який є віршем.
Поясни свій вибір. Обведи букву біля відповіді на запитання, яку вважаєш
правильною. З отриманих букв склади слово. Якщо склалось слово (кіно) то
завдання виконано правильно.
2.
Прочитай. Перекажи
близько до тексту. Які слова й чому написано з великої літери? Як написано
назву фільму? Які слова пишуть в лапках?
3.
Що (які емоції)
виражають жести й міміка акторів? Відтворіть їх, працюючи в парі. (Дітям
пропонується відтворити обраний жест і міміку, а сусід по парті має показати
його на світлині)
4.
Який дитячий фільм є твоїм улюбленим? Прочитай
назви кінофільмів, створених на українській кіностудії. Як пишуться назви
фільмів? Які ще слова пишуться в лапках? Як виділяються на письмі
слова-звертання? Як їх інтонуємо? Як емоції виражає актор на кадрі за допомогою
міміки і жестів? Випиши назву фільму, де є слово-звертання. Підкресли назву
фільму, кадр якого зображено («Пекельна Хоругва, або козацьке Різдво» прем’єра
напередодні Різдва).
5.
Склади й запиши
слова. Поясни їх значення.
6.
Прочитай і відгадай.
Запам’ятай одну з загадок. Закрий її аркушем паперу. Запиши по пам’яті. Відкрий
загадку і перевір свій запис. Твір прозовий чи віршовий?
7.
Випиши назви професій людей, які створюють
кіно. Усно (письмово за
наявності часу) склади речення з 1-2 з цих слів.
Заняття 24, с. 12-13, 14, 15
Тема. Презентація
результатів проектної діяльності за темою «Класна бібліотечка», як спілкувались
раніше». Селфі-аудит (вихідний) з теми 2.
Самодіагностика. Міжнародний День грамотності.
ІІ Основна частина заняття
1.
Орієнтовні
завдання і запитання за малюнком на с. 12-13.
1. Дітям пропонується назвати
свята вересня; пояснити лаксикам, що таке «смайлик», яку людину можна назвати
грамотною; чому важливо займатися фізичними вправами; нагадати різницю між днем
народження та іменинами; привітати тих, хто відзначає у вересні ці свята.
2. Завдання на полі с.12.
Дітям пропонується виправити
помилки у словах.
Дітям пропонується скласти з
елементів букви і записати слова (ліс, бір, гай) Чим схожі і чим відрізняються
слова за значенням?.
2.
Селфі-аудит
(вихідний) з теми 2.
1.
Послухай уривок твору
Юлії Смаль «Казка про перше вересня». Познач
відповідь на перше запитання, яку вважаєш правильною. Запиши відповідь на
друге запитання одним словом.
2.
Прочитай. Визнач жанр
творів. Пронумеруй відповідно.
3.
(на с.15) Прочитай.
Підкресли застаріле слово олівцем коричневого
кольору, а
нове – олівцем зеленого.
3.
Спиши, доповнивши
слова буквами.
4.
Завдання на
с.14-15
1.
Розкажи про класні
бібліотечки за світлинами та досвідом створення у твоєму
класі. Яку
книжку лаксик пропонує обов’язково мати в класній бібліотечці? Чому?
2.
Послухай текст. Чому
півкласу припустилося помилки в написанні слова?
Чому не варто
списувати? Перевір за словником, як правильно пишеться слово, яке писали діти.
Запиши його в зошит. Склади з ними словосполучення/ речення.
(Перед
прослуховуванням тексту доречно провести лексичну роботу (діти показують, де у
них потилиця)
3.
Прочитай
буквосполучення. Склади з них слова, а зі слів – речення. Запиши їх у зошит. (Розум – краса
людини. Хто знання має, той і мур зламає.)
4.
Що зображено на
світлинах? Пронумеруй світлини й розкажи про те, як спілкувались раніше. Чому
не спілкувались за допомогою писемного мовлення? Яке значення в нашому житті цього
надбання людства?
5.
З’єднай лінією
буквосполучення так, щоб скласти слова. Запиши слова в зошит. Познач наголос.
Підкресли слова з наголосом на останньому складі/накресли над ними зверху
плашку відповідного кольору. Обведи нове слово.
Заняття 25, с.16, 17
Тема. Рефлексія.
Узагальнення і систематизація опанованого матеріалу. День фізичної культури і спорту.
ІІ Основна частина заняття
1.
Рефлексія. Перевірка
селфі-аудиту, виконаного лаксиком.
1. Послухай
уривок твору Василя Сухомлинського «Мишків велосипед». Познач відповідь на
перше запитання, яку вважаєш правильною. Запиши відповідь на друге запитання
одним словом.
2.
Прочитай. Визнач жанр творів. Пронумеруй відповідно.
3. Прочитай.
Підкресли застаріле слово олівцем коричневого кольору, а нове – олівцем
зеленого.
4. Спиши, доповнивши слова буквами.
2. Завдання на с. 16-17
1.
Робота з блок-картою
на с.16.
Доповни блок-карту. Розкажи
за блок-картою про літературні твори. Усно наведи приклади. Добери з журналу №3
приклади до зазначених жанрів та прозових і віршових літературних творів.
2.
Селфі-трек. Якщо за результатами
селфі-аудиту тобі ще треба підготуватись, щоб навчати інших, то ще раз виконай
зазначені завдання.
№1 на с. 24 в журналі №3 і № 2 на с. 6 в журналі №4
№2 блок-карта на с. 16;
№3 на с. 17 в журналі № 3 № 4 і №6;
№4 на с. 7 № 8 на і на с. 25 № 5 в
журналі № 3 і на с. 5 завдання №5 в
журналі №4.
3. Робота із
блок-картою на с.17.
Доповни блок-карту. Розкажіть за блок-картою із сусідом по парті один
одному про мову, як засіб спілкування людей.
4. Пиши за зразком. Познач наголос у словах. Підкресли
слова з двома складами.
Обведи слово, якому відповідають подані моделі. Запиши слово з виділених букв. Побудуй модель
його звукової структури.
Заняття
26, с. 20-21, 22, 23
Тема. Діагностична робота №1 (з теми 2). Аудіювання (письмово).
Списування. День
працівників лісу.
ІІ Основна частина заняття
Увага! На занятті учитель спочатку організовує роботу над завданнями
діагностичної роботи і тільки за наявності часу пропонує виконати завдання в
посібнику-журнал, у тому числі за малюнком на с. 20-21 і на полі на с. 20.
Текст для аудіювання
Обмануті суниці (123 слова)
Повітря в осінньому лісі
якесь особливе. Пахне грибами, стиглими грушами, м’ятою, смородиною, сосновою
хвоєю і ще чимось таким приємним, що дихаєш і не надихаєшся. Цілісінький день
можна блукати, і не втомишся.
Звідкись вітерець приніс
духмяний аромат суниць. Повернув я на суничні пахощі, спустився з горбка й
опинився на маленькій галявині, геть усіяній суничником.
Початок жовтня був на
диво теплим. І трапиться ж таке: обмануті теплом суниці посеред осені знову зацвіли.
Серед зелених листочків біліли ніжні квіточки. А там, де галявину сонечко
зігрівало більше, можна було збирати ще один урожай. Мабуть, з усього лісу
злетілися на привабливий медовий запах жовті оси. Кружляють роєм, сідають на плоди,
ласують солодким суничним соком.
Рідко таке трапляється.
Скільки сходив лісових стежок, а суниці, що дозріли восени, побачив уперше.
Віктор Приходько
Завдання до тексту знаходяться в зошиті для діагностичних
робіт.
1.
Орієнтовні
завдання і запитання за малюнком на с. 20-21.
1. Педагог запрошує дітей до обговорення представлених
на малюнку свят. (Що є справжньою красою? Чому важливо відзначати День
працівників лісу/оберігати ліси? Що таке бібліотека? Тощо)
2. Завдання
на полі с.20.
Дітям
пропонується записати букви й побудувати модель слова.
Дітям
пропонується знайти й обвести 2 однакові зображення тварини.
2.
Завдання на с.
22, 23.
1.Послухай
текст. Виконай завдання. Прочитай текст. Перевір позначені та записані
відповіді на запитання. Познач малюнок до тексту. Поясни свій вибір.
2. Розкажи за
малюнками про роботу лісник/єгера в різні пори року.
3. Спиши у
зошит. Перевір запис, звіряючи кожне слово з надрукованим у тексті. (лексична
робота, робота за змістом, на уважність тощо – на розгляд педагога)
4. Наведи, не
відриваючи ручки від паперу, зображення тварин, які можна побачити у лісі.
Підпиши назви тварин. З’єднай лініями зображення тварин із незавершеними
моделями. Заверши побудову звукових моделей. Склади речення з одним із цих
слів.
5. Утвори
словосполучення. Побудуй їх моделі. Склади з цими словосполученнями речення за
моделлю.
6.
Склади слова з букв
поданого слова. Познач наголос. Підкресли слова з двох складів/накресли над
ними плашку відповідного кольору.
Заняття 27, с. 24, 25
Тема. ПЧ №2. Бібліотечний урок.
Екскурсія до міської/сільської бібліотеки, книгарні. Старт навчального проекту «Книжка-саморобка
про осінь». День
бібліотек.
ІІ Основна частина заняття
1.
Завдання на с.24, 25.
1.
Пронумеруй книжки за розміром.
Розшифруй і прочитай запис.
2.
Прочитай назви книжок
і познач олівцем синього кольору ті, які треба розмістити на тематичній
виставці, а олівцем червоного кольору – на
авторський виставці. Як ти розумієш назви "тематична",
"авторська"? Чи можна брати додому книжки з виставок?
3.
Прочитай спочатку назви
дитячих журналів, а потім – назви книжок. Які дитячі журнали ти читав? Що з прочитаного
тобі сподобалось? Обведи зображення книжки, що містить твори усної народної
творчості. Які твори у зображеній книзі Тараса Шевченка – прозові чи віршові?
4.
Як розташовують
книжки на полицях бібліотек? Запиши на зображенні карток букви, яких не
вистачає. Чому книжки розташовують за алфавітом? Твори яких із зображених
записаних на книжках імен авторів тобі відомі?
5.
Впиши пропущені
слова: каталог і абонемент. Про яке важливе правило
користування бібліотечними книжками ти дізнався? Які ще правила існують? Чому
важливо їх дотримуватись?
6.
Прочитай. Підкресли
інформацію, яка тобі не була відома. Перекажи її батькам, друзям.
Лексична
робота. Мініатюрний – маленький, крихітний, невеличкий.
7.
Селфі-трек. Обери одне із завдань. Об’єднайся
з однокласниками, які обрали це саме завдання і виконай його разом до
наступного заняття з позакласного читання.
Заняття 28, с. 30-31, 32, 33
Тема. Навчальні досягнення з теми №2. Корекція.
Робота над завданнями в посібнику, з дидактичним
матеріалом
ІІ Основна частина заняття День
батька.
1.
Орієнтовні
завдання і запитання за малюнком на с. 30-31.
1.
Учням пропонується відповісти на
запитання лаксиків про значення моря в житті людей; про роль тата в родині; про
важливість сучасних професій програміста й комп’ютерника.
2. Завдання на полі с.31
Дітям
пропонується навести букви на зображенні тата-восьминіжки за завданням учителя
(з певним з’єднанням, що позначають голосні/приголосні звуки, ті що називає
учитель, ті що є в слові тато тощо). Дітям пропонується позначити зображення
мотузочки, яка зав’яжеться у вузол, якщо потягнути за кінчики.
2.
Завдання на с.
32, 33.
1.
Послухай текст.
Виконай завдання. Прочитай текст. Перевір позначені та записані відповіді на
запитання. Зроби висновок про свої досягнення з теми. Перевірка виконання
завдання відбувається за складеним з обведених букв слово (тато).
2.
Об’єднайся з однокласником
у пару. Оберіть одну зі світлин. Усно складіть діалог між дитиною та батьком.
3. Списування.
Спиши у зошит. Перевір запис, звіряючи кожне слово з надрукованим у тексті.
4. Продиктуй сусіду по парті два
речення. Запиши під його диктовку інші речення. Пронумеруй світлини. Побудуй
модель «зайвого речення».
5. Закресли помилки. Спиши, виправляючи помилки.
6. Прочитай і
спиши написи на футболках. Придумай інший напис. Запиши його в зошит і зобрази
на футболці.
Увага! Корекцію можна організовувати як за завданнями №1
(для аудіювання), так і № 3 (для списування) на с. 22-23 та 32-33, а також
використовуючи інший варіант в зошитах для діагностичних робіт (який дитина не
писала під час діагностичної роботи).
Комментариев нет:
Отправить комментарий