ТИЖДЕНЬ
17 Тварини – діти
Землі
HANDMADE МИСТЕЦТВО
Тема 17. Робота з папером та картоном. Оригамі (тваринки для пальчикового
театру).
|
Обладнання: для учнів – папір для оригамі (квадрати 12*12 см (на пальчик) або
20*20см (на руку), ножиці, клей, фломастери, штучні очі (або вирізати очі з
пропонованих у посібнику журналі шаблонів).
|
|
|
|
На початку заняття учитель повідомляє про прохання лаксиків допомогти
їм дізнатися про оригамі та створити паперові персонажі для пальчикового
театру.
|
![]() |
А що таке оригамі? Учитель пропонує учням з’ясувати,
хто з лаксиків правильно доповнив визначення та пояснити
свій вибір. Учитель повідомляє, що виготовляти з паперу
різні об’єкти, особливо фігурки тварин, люди навчилися дуже давно. Таке
складання зародилося в Японії, поступово перетворилося в мистецтво й стало
називатися японським словом оригамі.
|
![]() |
Учитель пропонує учням встановити відповідність між умовними знаками
прийнятими в оригамі та їх зображенням.
Учитель розповідає, чому були придумані умовні знаки в оригамі.
Фігурки оригамі привозили з Японії в інші
країни. Запам’ятати порядок складання багатьох іграшок було складно, тому
старалися його записувати. Але люди різних країн не розмовляють однією мовою,
тому записи могли прочитати не всі. Так з’явилася нова мова – мова позначок.
За допомогою умовних знаків можна було на малюнках – схемах записати «шлях»
аркуша від квадратика до фігурки.
|
![]() |
Учням пропонується за світлинами визначити, які матеріали та
інструменти необхідні для виготовлення оригамі тваринок.
|
![]() |
Педагог запрошує дітей виготовити тваринки для пальчикового театру за
поданою на малюнку та світлинах послідовністю.
Перед початком роботи діти нагадують лаксикам про правила безпечної
роботи на занятті.
Учитель пропонує оздобити мордочки тваринок, використавши або штучні
очі, або ґудзики, або шаблони мордочок та очей, що подані на с.2, або
намалювати їх (за власним бажанням).
Кожен учень виготовляє власну іграшку. Допомога учителя (за
потребою).
|
|
|
Наприкінці заняття учитель пропонує дітям висловитись щодо того, що
цікавого дізнались на занятті, чого навчились, як можна використати виготовлені іграшки – тваринки й пояснити
все це лаксикам.
Педагог запрошує інсценізувати казку та показати виставу учням інших
класів.
|




Комментариев нет:
Отправить комментарий