ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
|
Тема. Живопис
як вид образотворчого мистецтва. Вплив кольорів на емоційний стан людини (хромотерапія).
Малюнок для зняття втоми.
Обладнання для учнів: гуашеві чи
акварельні фарби, пензлики, палітра, склянка
непроливайка.
|
|
|
На початку заняття учитель пропонує учням пригадати, який головний засіб
виразності творів, виконаних за допомогою фарб.
|
|
![]() |
Учитель розповідає, що лаксики чули про лікувальні можливості кольору.
Але, яким чином це можливо здійснити вони не знають.
|
![]() |
Як називається вид образотворчого мистецтва, головним
засобом виразності творів якого є колір?
Учитель пропонує учням усно доповнити речення,
скориставшись довідкою та пояснити свій вибір.
(Відповідь.
Живопис – вид образотворчого мистецтва, у якому предмети та явища
навколишнього світу зображують фарбами. Це слово утворене від слів живо й
писати.)
Учитель пропонує учням пригадати:
1.
Як називають художника, який пише свої твори за допомогою пензлика та фарб,
використовуючи різні кольори. (Відповідь:
художник-живописець.)
2.
Які основні та похідні кольори
вони знають. (Відповідь: жовтий, синій,
червоний; помаранчевий, фіолетовий,
зелений.)
3.
Які кольори називають теплими,
а які холодними. (Відповідь: жовтий,
помаранчевий, червоний – теплі; зелений, синій, фіолетовий – холодні.)
4.
Якими фарбами художники пишуть
на папері. (Відповідь: акварельними
фарбами, гуашшю.)
|
![]() |
Учитель пропонує учням позначити малюнок, виконаний аквареллю та
визначити, якими фарбами написано інший малюнок.
Відповідь:
![]()
Малюнок, написаний аквареллю.
![]()
Малюнок, написаний гуашшю.
|
![]() |
Учитель пропонує учням прочитати інформацію про кольори
у завданні 3. Позначити хроматичні кольори та пояснити свій вибір.
|
![]() |
Чи впливають, на вашу думку, кольори на емоційний стан
людини? Яким чином? Чи мають, на вашу думку, кольори лікувальні властивості?
Які вони можуть мати лікувальні властивості?
Педагог запрошує учнів
прочитати інформацію про лікувальні властивості кольорів і з’єднати лініями
опис лікувальних властивостей з плямою цього кольору.
Учитель повідомляє, що лікування
різних захворювань, заснований на сприйнятті того чи іншого кольору людиною
називають хромотерапія або кольоротерапія.
|
![]() |
Учитель пропонує учням розглянути квіти в завданні 5 та розказати про
лікувальні властивості кольорів, використаних у їх зображенні. Поруч у
прямокутнику намалювати квітку з іншими лікувальними властивостями за
допомогою пензлика та фарб. Пояснити, які кольори використали для цього.
|
|
Наприкінці заняття учитель пропонує дітям висловитись з приводу того, що
цікавого дізнались на занятті, чого навчились, як ці знання можна використати
у житті й пояснити все це лаксикам.
|
|








Комментариев нет:
Отправить комментарий