среда, 19 февраля 2020 г.

Квест "Знайомство зі школою"


Тема: «Знайомство зі школою»

Форма уроку: квест

 Мета: Формувати в дітей уявлення про шкільне життя, відчуття себе повноправним членом великої шкільної сім'ї, формувати інтерес до знань, прагнення їх здобувати, розвивати пам'ять, мислення, бажання працювати творчо, збагачувати словниковий запас. Виховувати почуття гордості за свою школу, любові до школи, до навчання, друзів.

Обладнання: фрагменти карти, маршрутні листи, карта для пошуку скарбу.
        
         Вчитель.
Найкраща у світі – дорога до школи,
Бо ти у дитинстві простуєш по ній.
Її не забудеш ніколи-ніколи,
Вона, наче сонце, у долі твоїй.
Вона тебе кличе, як сонечко встане,
І співом пташиним вітає тебе,
І радістю щиро на тебе погляне,
Там небо всміхнеться тобі голубе.


         - Добрий день, дорогі діти! Сьогодні ми зібралися тут, щоб пограти в гру Веселий експрес. Всі ви будете шукати скарб. Але відомо, що не так просто його знайти.
         - За допомогою чого знаходять скарби? (за допомогою карти)
         - Ви теж будете шукати свої скарби з картою. Але її треба розшукати. В кожної команди є окрема карта скарбів, яка складається з 6 частин. Ці частини карт знаходяться на різних станціях нашої гри-подорожі. Отже, ви повинні завітати на всі 6 станцій, де ви будете виконувати різні завдання, грати в ігри, естафети. Після чого вам дадуть частинку карти. Пройшовши всі 6 станцій – отримаєте всі 6 частин карти. Склавши їх разом, ви дізнаєтеся, де захована  підказка про місцезнаходження вашого скарбу.
         Відразу як знайдете скарб, поспішайте до стадіону. Команда, яка справиться з цим завданням першою, отримає ще й СУПЕР-ПРИЗ.
         Щоб ви не плуталися на станціях, ми вам приготували карти подорожі (Додаток 1)

Діти, є єдине запитання:
Ви готові до змагагання?
Тож не будемо чекати,
А почнемо з вами грати!
В цей святковий, добрий час
До гри запрошуємо вас.

         (Діти бігають по станціях і виконують завдання. Керівники станцій після цього видають їм частинки карти.)

Станція   «Футбольне поле» (місце проведення стадіон)
         Завдання:
        1)Зіграти в естафету «Футболісти».
      Напроти кожної команди стоять кеглі на відстані 50 см один від одного. Кожному гравцеві потрібно провести футбольний  мяч змійкою не торкаючи його руками.
         2) Сказати, яких сучасних футболістів знають діти.
         3) Хлопчикам набивати мячі.

Станція «Загадкова» (місце проведення шкільна бібліотека)
         Завдання:
        1)Відгадування загадок:
·        Без чого людина не проживе і 5 хвилин? ( Без повітря).
·        Воно належить мені, але інші вживають його частіше за мене. (Імя).
·        Як написати у трьох клітинках «мерзла вода»? (Лід).
·        Що можна бачити з заплющеними очима? (Сон).
·        Видно край, але скільки йдеш – до нього не дійдеш. (Горизонт).
·        Не сорочка, а зшита; не кущ, а з листочками; не людина, а розповідає. (Книжка).
  
         2) Читання скоромовок .  Хто швидше прочитає. (Додаток 2 ).
                           
Станція «Музична» (місце проведення актовий зал)
         Завдання:
        1) Зіграти в гру «Займи стілець».
         Грають 6-8 дітей. 5-7 стільчиків розставлені по колу, діти під веселу музику бігають навколо стільчиків. Як тільки музика закінчиться, діти повинні швидко сісти на стільчики. Хто не встиг, виходить з гри. Один стільчик забирається. Гра продовжується далі, поки не залишиться одна дитина – переможець.
        2) Заспівати дитячу пісеньку під музичний супровід.

Станція «Влучно в ціль» (місце проведення спортзал)
         Завдання:
        1) Метання малого м’яча з відстані 3,5 м у щит (1х1 м), центр якого – на висоті 2 м .
        2) Зіграти в естафету Рибак і рибка.
         Дітей поділено на 2 команди. Навпроти кожної команди озеро (коло),в якому знаходиться рибка (на магнітах). В кожної команди – вудочка ( палиця з ниткою, на кінці якого причіплений магніт), якою кожен гравець команди має спіймати рибку. Виграє команда, яка першою виловить всю рибку з озера.

Станція «Стрибунців» (місце проведення спортивний зал)
         Завдання:
        1) Зіграти в естафету «Стрибки по купинах».
         Дітей поділено на дві команди. Навпроти кожної команди розташовані кільця. За сигналом перші учасники обох команд починають стрибати  по кільцях не пропускаючи ні одного. Дострибують до останнього великого, стрибають в нього, перевертають через себе, кладучи його на місце і повертаються до команди. Після передають естафету наступному гравцеві.
       2)  Зіграти в гру «Горобчики – стрибунчики».
         На майданчику креслять коло, посередині розташовується кішка, а всі гравці – горобчики, що перебувають за межами кола. Горобчики весь час стрибають в коло і вистрибують з нього. Кішка намагається спіймати того, хто затримується в колі. Спійманий гравець стає кішкою, і гра продовжується.

Станція «Основи здоровя» (місце проведення ігрова кімната)
         Завдання: 
        1) Дітей поділити на дві команди.  У кожної команди є посудина з водою і ложка, якою вони повинні переносити воду у склянку , долаючи перешкоди з кеглями (змійкою). Виграє команда, яка більше наповнить склянку.
         2) Естафета «Передача мішечків».
         Діти поділені на дві команди. Стоять обличчям команда до команди на відстані 2 метрів. Біля направляючих лежить кільце з 10 мішечками з пісочком. Направляючий бере мішечок і передає наступному гравцеві, що стоїть поруч. Той передає далі, і до кінця. Останній кладе його поруч себе в кільце. Брати можна лише по одному мішечку. Перемагає команда, яка швидше передасть мішечки.

         (Діти отримавши всі частинки карти, склеюють її та за умовними позначками знаходять підказку про місцезнаходження скарбу. Після того, як знайдуть його поспішають до стадіону. Команда, яка прибігла першою нагороджується СУПЕР-ПРИЗОМ. Всі команди розпаковують свої скарби і отримують подарунки.)

Додаток 2
·        Петро Петрович піймав птицю-перепелицю, поніс продавати. Просив полтину, получив половину.

·        Хитру сороку спіймати морока, а на сорок сорок – сорок морок.


·        Босий хлопець сіно косить, роса росить ноги босі.


·        Ти, малий, скажи малому,

Хай малий малому скаже,
Хай малий теля привяже.

·        Бігав заєць по болоту,
Він шукав собі роботу.
Він роботи не знайшов,
Сів, заплакав і пішов.

·        Кривий Кирило
Кував криву кобилу.
Крива кобила
Кривого Кирила – кулаком.

·        Віл везе важенний віз:
А на возі – верболіз.
Вперся віл, і впало з воза
Вісім вязок верболозу.

·        Летіла лелека, заклекотіла
До лелеченят: лелеченята,
лелеченята! Летіть на луки
лупооких пуголовків
у калюжах ловити.

·        Пилип посіяв просо , просо поспіло. Пташки прилетіли, просо поїли. Пилип плаче.

·        Ішов Прокіп – Кипів окріп, прийшов Прокіп – кипів окріп.

Як при Прокопові, так і при рокопи сі і при Прокопенятах.

                                                           

Додаток 1
Циклическая диаграмма

Комментариев нет:

Отправить комментарий