Тиждень
19
Здоров’я –
це скарб
HANDMADE МИСТЕЦТВО
Тема 19. Робота
з папером та картоном. Тренажер.
|
Обладнання: для учнів – двобічний кольоровий папір, ножиці, клей, для вчителя –
папір (лист ватману або для фліпчартів).
|
|
|
|
На початку заняття учитель озвучує дітям прохання лаксиків виготовити
тренажер для розвитку м’язів рук, який можна розташувати в класній кімнаті
або вдома.
|
![]() |
Учитель пропонує учням прочитати
інформацію про тренажер та дописати слова в клітинках, користуючись довідкою.
Пояснити свій вибір.
|
![]() |
Учням пропонується визначити за світлинами, які матеріали та
інструменти необхідні для виготовлення тренажера.
|
![]() ![]() |
Педагог запрошує дітей ознайомитись з алгоритмом виготовлення
тренажера й виготовити його за цим алгоритмом.
В журналі подані зображення лаксиків і м’ячів для вирізування учнями.
Силуети долоньок та стоп діти отримують обводячи свої ручки та ніжки.
Перед початком роботи діти нагадують лаксикам про правила безпечної
роботи на занятті.
Допомога учителя (за потребою) під час наклеювання всіх деталей на
великий аркуш.
|
|
|
Учитель пропонує учням в парах пограти в гру «Дістань м’яч».
Хід гри: по команді пара дітей піднімається по долонькам від низу тренажера
до м’яча. Від тренажера можна відривати тільки одну руку. Руки потрібно
ставити на силуети, дотримуючись послідовності: права рука – ліва рука.
Перемагає той, хто першим торкається м’яча.
Ця гра сприяє розвитку координації, просторової уяви й сприйняття,
тренує м’язи плечового поясу й рук.
|
|
|
Наприкінці заняття учитель пропонує дітям висловитись щодо того, що
цікавого дізнались на занятті, чого навчились, як можна використати
виготовлений тренажер (грати можна, залежно від розміру листа паперу, вдвох,
втрьох, і більше дітей; якщо аркуш розташований на підлозі, то рухатись по
ньому можна ніжками, наступаючи на силуети стоп) й пояснити все це лаксикам.
|




Комментариев нет:
Отправить комментарий