среда, 19 февраля 2020 г.

Розробка заняття з театрального мистецтва для 2 класу. 19 тиждень


Театральне мистецтво
19 тиждень «Здоров’я – це скарб»
Тема: Що розповідає витвір театрального мистецтва. Казкові образи.
I Організаційна частина
1.     Привітання-вірш
Чемним будь, завжди вітайся
І при цьому –усміхайся.
Всіх вітай: дітей, батьків,
Друзів і учителів.
II Основна частина
1.Артикуляційна гімнастика
 „Лопаточка”. Широкий язик висунути, розслабити, покласти на нижню губу. Слідкувати, щоб язик не тремтів. Утримувати 10-15 с.
 „Неслухняний язичок”. Широкий язик покласти на нижню губу та промовляти “пя-пя-пя”, неначе похлопувати свій “неслухняний язичок” верхньою губою.
2.Робота над  чистомовкою
Ко-ко-ко – вип’єм молоко.
Ок-ок-ок – маленький жучок.
Ки-ки-ки – смішні малюки.
Ик-ик-ик – засміявся Петрик.
3.Асоціативний кущ «Здоров’я»
- Діти, а що означає бути здоровим?  Яку людину можна назвати здоровою?
(Бути здоровим - значить бути веселим, життєрадісним, з надією зустрічати новий день, відчувати себе по-справжньому щасливим, нічого не болить, добре працює, вчиться, грає в різні ігри …)
4.Бесіда
 - Що краще: бути здоровим чи хворим? Чому?
5.Оголошення теми
 - Сьогодні здійснимо подорож країною Здоров’я: ви будете виконувати завдання на зупинках і отримувати за це букви,  а в кінці заняття  дізнаєтесь, чим є здоров’я для людини.
6.Уявна подорож:
Перша зупинка «Загадки». Після відгадування  учні отримують букву «а».
1)Щоб здоров'я добре мати
Слід про нього змалку… (дбати)
Кожний ранок обливатись
І зарядкою… (займатись)
У дворі щодня гуляти,
Повноцінно їсти й… (спати)
Добре мити всі продукти,
Досхочу вживати… (фрукти)
Будете це все робити –
Перестанете… (хворіти)
2) Запитав орел в шуліки:
– Де дістати можна ліки?
Цей будинок недалеко,
Називається ... (аптека)
В) Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує –
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури? (Лікар)
3) Він для кожної людини,
Ліки має й вітаміни,
Прочита рецепт уважно,
Що і як робить підкаже. (Аптекар)
4) Кажуть, щоб хвороб не знати,
Треба всім мене вживати.
Може, ви мене й з’їсте,
Тільки сльози проллєте. (Цибуля)
5) Що то за голова,
Що лиш зуби й борода? (Часник)
6) Без цукру я завжди скучаю,
Тож швидше дайте мені чаю!
Я ж – вітамінів вам сто тон!
Усі впізнали? Я... (лимон)
7) Мене, біленьке, наливали,
Пили поживні мінерали
Маленькі дітки й кіт Мурко.
Всім на здоров’я — ... ( молоко)
8)Бокс, хокей, бобслей, футбол,
Сноуборд і волейбол…
Стадіон, басейни, корт —
Об’єднало слово… (спорт)
Друга зупинка «Прислів’я і приказки», після якої діти отримують букву «б».
-У здоровому тілі – здоровий дух.
-Найбільше багатство – здоров’я.
-Здоров’я – всьому голова.
-Подивись на вид і не питай про здоров’я.
-Без здоров’я нема щастя.
-Весела та хороша думка – половина здоров’я.
Третя зупинка «Віршики-навчалочки», за що отримують букву «с». (Пропоную розподілити вірші: хлопчикам і дівчаткам дати різні, об'єднавши в групи. Після читання-презентації груп  діти ставлять надруковані питання. Вірші і запитання надрукувати і роздати в групі).
Як думав Василько...
Думав Вася, Танин брат,
Щоб здоровим стати,
Треба їсти все підряд
І побільше спати.
Так Василько і робив,
Одразу, як прокидався,
Щось жував він, їв і їв,
Просто – запихався.
Став гладкий – не підбіжить!
Та і йти не може...
Як такому в світі жить,
Хто тут допоможе?
-Яку пораду треба дати Василькові, щоб стати здоровим і гарним?
-Чому необхідно дотримуватись режиму харчування?
-А що треба дітям їсти, щоб бути здоровим?
Як думала Оленка...
Думала Оленка так: щоб здоров’я мати,
Треба їсти їй буряк, пити чай із м’яти,
Їсти супчики й борщі, вареники з сиром,
І котлети, й вергунці, але знати міру.
Прокидатись на зорі, зарядку робити,
Помагати у дворі, з дітьми в мирі жити.
Ще трудитися щодень, волю гартувати,
І завжди співать пісень, словом, не тужити!
Чемні говорить слова та людей вітати,
Добрії робить діла, менших захищати.
-Чи правильно міркувала Оленка?
-Чому треба привчатись до роботи?
-Чому Оленка думала, щоб бути здоровою, то треба говорити гарні слова, вітатися...
-Яке прислів’я говорить про те, що для здоров’я важлива добра думка?
-Порівняйте думки дітей і зробіть висновок.
Четверта зупинка відпочинку «Музична», отримують букву «к». (перегляд мульфільму про здоров’я)
https://youtu.be/8GjEDdYETq4
П’ята зупинка «Казкова», отримують букву «р».
Учні об’єднуються  в групи (6дітей)для постановки міні-вистави казки «Колобок» (на новий лад). Презентація груп.(надрукувати казку по кількості груп). Діючи особи: автор, колобок, зайчик, вовк, ведмідь, лисичка.
Колобок –   Я веселий Колобок, по доріжці приг та скок
                  зарум’янений бочок, по доріжці я кочуся
                  у пилюці замащуся, і ніхто не з’їсть дружочка
                  замазуру-колобочка.
 Виходить Зайчик:
 – Хто це котиться назустріч? Наче пахнеш смачно ти,
 А чому ж такий брудний?
 Колобок:
 –  По доріжці я котився і увесь так забруднився
 Схочеш з’їсти замазуру – будеш пить гірку мікстуру
 Зайчик:
 –  Ти по лісі не котися, до бабусі повернися
 Не послухав Колобок, та все далі приг та скок.
 З’являється Вовк:
 –  Хто це в лісі так співає, вовку спати заважає,
     з’їм тебе, дивину – незвичайну звірину!
 Колобок:
 –  Як візьмеш мене у ротик – заболить в тебе животик.
 По доріжці я котився і в болоті замастився.
 Як не хочеш мать турботи – не клади мене до рота.
 Вовк:
 – Ти по лісі не котися, до бабусі повернися.
Автор: Не послухав Колобок – покотивсь через місток.
 З’являється Ведмідь:
 –  Що тут робиш Колобок – зарум’янений бочок?
 Заберу тебе до хати, в молоці пополощу
 Медом трішки помащу, з’їм тебе я на обід,
 Щоб не біг, куди не слід!
 Колобок:
 – Ти мене не зачіпай, а хутчіше утікай.
 Бо коли мене з’їси – захворієш, дружок, ти.
 Ведмідь:
 – Ти по лісі не котися, до бабусі повернися
Автор:  Не послухав Колобок, та й забрів десь у лісок.
 Назустріч йому Лисичка:
 – Колобочку, рум’яненький, запашненький, солоденький!
 Хочу дуже тебе з’їсти – подивлюся, де б це сісти!
 Колобок:
 – Ти не їж мене, Лисичко, дуже брудне в мене личко,
 Не рум’яний вже бочок – я бруднуля-колобок!
 Пожалій мене, Лисичко, та відмий моє ти личко,
 Поскликай звірят до хати – піду з ними я гуляти!


Автор:  А мораль, малечо мила, у цій казочці така –
 Для здоров’я і для дружби – необхідна чистота!

7.Бесіда
Ось і підійшла наша подорож до кінця. Діти,  які ж ми букви зібрали? Яке слово у нас вийшло? Чим є здоров’я? (скарбом)

III Заключна частина
1.Продовж речення
-На цьому заняття я дізналась(-вся), що ...
-Мені було цікаво робити...
-Мені було важко...
-Вдома я розкажу про...




Комментариев нет:

Отправить комментарий