Театральне
мистецтво
19
тиждень «Здоров’я – це скарб»
Тема: Що розповідає витвір театрального
мистецтва. Казкові образи.
I
Організаційна частина
1. Привітання-вірш
Чемним будь, завжди
вітайся
І при цьому –усміхайся.
Всіх вітай: дітей,
батьків,
Друзів і учителів.
II
Основна частина
1.Артикуляційна гімнастика
„Лопаточка”. Широкий
язик висунути, розслабити, покласти на нижню губу. Слідкувати, щоб язик не
тремтів. Утримувати 10-15 с.
„Неслухняний язичок”. Широкий язик
покласти на нижню губу та промовляти “пя-пя-пя”, неначе похлопувати свій
“неслухняний язичок” верхньою губою.
2.Робота
над чистомовкою
Ко-ко-ко – вип’єм молоко.
Ок-ок-ок – маленький жучок.
Ки-ки-ки – смішні малюки.
Ик-ик-ик – засміявся Петрик.
3.Асоціативний
кущ «Здоров’я»
- Діти, а
що означає бути здоровим? Яку людину можна назвати здоровою?
(Бути здоровим - значить бути веселим, життєрадісним, з надією
зустрічати новий день, відчувати себе по-справжньому щасливим, нічого не
болить, добре працює, вчиться, грає в різні ігри …)
4.Бесіда
- Що краще: бути здоровим чи
хворим? Чому?
5.Оголошення теми
- Сьогодні здійснимо подорож
країною Здоров’я: ви будете виконувати завдання на зупинках і отримувати за це
букви, а в кінці заняття дізнаєтесь, чим є здоров’я для людини.
6.Уявна
подорож:
Перша зупинка «Загадки». Після
відгадування учні отримують букву «а».
1)Щоб
здоров'я добре мати
Слід про
нього змалку… (дбати)
Кожний ранок
обливатись
І зарядкою…
(займатись)
У дворі
щодня гуляти,
Повноцінно
їсти й… (спати)
Добре мити
всі продукти,
Досхочу вживати…
(фрукти)
Будете це
все робити –
Перестанете…
(хворіти)
2) Запитав орел
в шуліки:
– Де дістати
можна ліки?
Цей будинок
недалеко,
Називається
... (аптека)
В) Хто людей з
біди рятує
І хвороби
всі лікує –
Призначає
процедури
І таблетки,
і мікстури? (Лікар)
3) Він для
кожної людини,
Ліки має й
вітаміни,
Прочита
рецепт уважно,
Що і як
робить підкаже. (Аптекар)
4) Кажуть, щоб
хвороб не знати,
Треба всім
мене вживати.
Може, ви
мене й з’їсте,
Тільки
сльози проллєте. (Цибуля)
5) Що то за
голова,
Що лиш зуби
й борода? (Часник)
6) Без цукру я
завжди скучаю,
Тож швидше
дайте мені чаю!
Я ж –
вітамінів вам сто тон!
Усі
впізнали? Я... (лимон)
7) Мене,
біленьке, наливали,
Пили поживні
мінерали
Маленькі
дітки й кіт Мурко.
Всім на
здоров’я — ... ( молоко)
8)Бокс, хокей,
бобслей, футбол,
Сноуборд і
волейбол…
Стадіон,
басейни, корт —
Об’єднало
слово… (спорт)
Друга
зупинка «Прислів’я і приказки», після якої діти отримують
букву «б».
-У здоровому тілі – здоровий дух.
-Найбільше багатство – здоров’я.
-Здоров’я – всьому голова.
-Подивись на вид і не питай про здоров’я.
-Без здоров’я нема щастя.
-Весела та хороша думка – половина здоров’я.
Третя
зупинка «Віршики-навчалочки», за що отримують букву «с».
(Пропоную розподілити вірші: хлопчикам і дівчаткам дати різні, об'єднавши в
групи. Після читання-презентації груп діти ставлять надруковані питання. Вірші і
запитання надрукувати і роздати в групі).
Як думав
Василько...
Думав Вася, Танин брат,
Щоб здоровим стати,
Треба їсти все підряд
І побільше спати.
Так Василько і робив,
Одразу, як прокидався,
Щось жував він, їв і їв,
Просто – запихався.
Став гладкий – не підбіжить!
Та і йти не може...
Як такому в світі жить,
Хто тут допоможе?
-Яку пораду треба дати Василькові, щоб стати здоровим і гарним?
-Чому необхідно дотримуватись режиму харчування?
-А що треба дітям їсти, щоб бути здоровим?
Як думала
Оленка...
Думала Оленка так: щоб здоров’я мати,
Треба їсти їй буряк, пити чай із м’яти,
Їсти супчики й борщі, вареники з сиром,
І котлети, й вергунці, але знати міру.
Прокидатись на зорі, зарядку робити,
Помагати у дворі, з дітьми в мирі жити.
Ще трудитися щодень, волю гартувати,
І завжди співать пісень, словом, не тужити!
Чемні говорить слова та людей вітати,
Добрії робить діла, менших захищати.
-Чи правильно міркувала Оленка?
-Чому треба привчатись до роботи?
-Чому Оленка думала, щоб бути здоровою, то треба говорити гарні слова,
вітатися...
-Яке прислів’я говорить про те, що для здоров’я важлива добра думка?
-Порівняйте думки дітей і зробіть висновок.
Четверта
зупинка відпочинку «Музична», отримують букву «к».
(перегляд мульфільму про здоров’я)
https://youtu.be/8GjEDdYETq4
П’ята
зупинка «Казкова», отримують букву «р».
Учні об’єднуються в групи (6дітей)для
постановки міні-вистави казки «Колобок» (на новий лад). Презентація груп.(надрукувати
казку по кількості груп). Діючи особи: автор, колобок, зайчик, вовк, ведмідь,
лисичка.
Колобок – Я веселий
Колобок, по доріжці приг та скок
зарум’янений бочок, по доріжці я кочуся
у пилюці замащуся, і ніхто не з’їсть дружочка
замазуру-колобочка.
Виходить Зайчик:
– Хто це котиться назустріч? Наче пахнеш смачно ти,
А чому ж такий брудний?
Колобок:
– По доріжці я котився і увесь так забруднився
Схочеш з’їсти замазуру – будеш пить гірку мікстуру
Зайчик:
– Ти по лісі не котися, до бабусі повернися
Не послухав Колобок, та все далі приг та скок.
З’являється Вовк:
– Хто це в лісі так співає, вовку спати заважає,
з’їм тебе, дивину – незвичайну звірину!
Колобок:
– Як візьмеш мене у ротик – заболить в тебе животик.
По доріжці я котився і в болоті замастився.
Як не хочеш мать турботи – не клади мене до рота.
Вовк:
– Ти по лісі не котися, до бабусі повернися.
Автор: Не послухав Колобок – покотивсь через місток.
З’являється Ведмідь:
– Що тут робиш Колобок – зарум’янений бочок?
Заберу тебе до хати, в молоці пополощу
Медом трішки помащу, з’їм тебе я на обід,
Щоб не біг, куди не слід!
Колобок:
– Ти мене не зачіпай, а хутчіше утікай.
Бо коли мене з’їси – захворієш, дружок, ти.
Ведмідь:
– Ти по лісі не котися, до бабусі повернися
Автор: Не послухав Колобок, та й забрів десь у лісок.
Назустріч йому Лисичка:
– Колобочку, рум’яненький, запашненький, солоденький!
Хочу дуже тебе з’їсти – подивлюся, де б це сісти!
Колобок:
– Ти не їж мене, Лисичко, дуже брудне в мене личко,
Не рум’яний вже бочок – я бруднуля-колобок!
Пожалій мене, Лисичко, та відмий моє ти личко,
Поскликай звірят до хати – піду з ними я гуляти!
Автор: А мораль, малечо мила, у цій казочці така –
Для здоров’я і для дружби – необхідна чистота!
зарум’янений бочок, по доріжці я кочуся
у пилюці замащуся, і ніхто не з’їсть дружочка
замазуру-колобочка.
Виходить Зайчик:
– Хто це котиться назустріч? Наче пахнеш смачно ти,
А чому ж такий брудний?
Колобок:
– По доріжці я котився і увесь так забруднився
Схочеш з’їсти замазуру – будеш пить гірку мікстуру
Зайчик:
– Ти по лісі не котися, до бабусі повернися
Не послухав Колобок, та все далі приг та скок.
З’являється Вовк:
– Хто це в лісі так співає, вовку спати заважає,
з’їм тебе, дивину – незвичайну звірину!
Колобок:
– Як візьмеш мене у ротик – заболить в тебе животик.
По доріжці я котився і в болоті замастився.
Як не хочеш мать турботи – не клади мене до рота.
Вовк:
– Ти по лісі не котися, до бабусі повернися.
Автор: Не послухав Колобок – покотивсь через місток.
З’являється Ведмідь:
– Що тут робиш Колобок – зарум’янений бочок?
Заберу тебе до хати, в молоці пополощу
Медом трішки помащу, з’їм тебе я на обід,
Щоб не біг, куди не слід!
Колобок:
– Ти мене не зачіпай, а хутчіше утікай.
Бо коли мене з’їси – захворієш, дружок, ти.
Ведмідь:
– Ти по лісі не котися, до бабусі повернися
Автор: Не послухав Колобок, та й забрів десь у лісок.
Назустріч йому Лисичка:
– Колобочку, рум’яненький, запашненький, солоденький!
Хочу дуже тебе з’їсти – подивлюся, де б це сісти!
Колобок:
– Ти не їж мене, Лисичко, дуже брудне в мене личко,
Не рум’яний вже бочок – я бруднуля-колобок!
Пожалій мене, Лисичко, та відмий моє ти личко,
Поскликай звірят до хати – піду з ними я гуляти!
Автор: А мораль, малечо мила, у цій казочці така –
Для здоров’я і для дружби – необхідна чистота!
7.Бесіда
Ось і
підійшла наша подорож до кінця. Діти,
які ж ми букви зібрали? Яке слово у нас вийшло? Чим є здоров’я?
(скарбом)
III Заключна частина
1.Продовж речення
-На цьому заняття я дізналась(-вся),
що ...
-Мені було цікаво робити...
-Мені було важко...
-Вдома я розкажу про...
Комментариев нет:
Отправить комментарий