среда, 19 февраля 2020 г.

Розробка заняття з образотворчого мистецтва для 2 класу. 18 тиждень.


ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема. Скульптура як вид образотворчого мистецтва. Ліплення букв з солоного кольорового тіста. Панно до Всесвітнього дня Спасибі.
Обладнання для учнів: тісто муле-патат, стеки, дощечка, клей ПВА, простий олівець.





Учитель повідомляє, що лаксики хочуть створити панно до Всесвітнього дня спасибі і просять дітей допомоги їм.
Педагог пропонує подивитись на зразок панно у посібнику і сказати, що на ньому написано. З чого можуть бути виготовлені букви/квіти? Як називається художник, який створює об’ємні зображення людей, тварин, рослин? (скульптор) Якими інструментами користується скульптор? З яких матеріалів виконує скульптури? (глина, камінь, мармур, деревина, метал, пісок, лід, сніг), Як називається скульптура, у якій зображення виступає над площиною або заглиблюється в неї? (рельєф)









Учитель пропонує учням позначити олівцем синього кольору зображення круглої скульптури, а олівцем зеленого кольору – зображення рельєфу.





Учитель пропонує учням розгадати ребус і записати назву обмеженої рамкою частини поверхні з малюнком або скульптурним рельєфом. (Відповідь: панно.)







Учитель пропонує учням розшифрувати анаграми та записати слова. Позначити кольори, які б вони обрали для створення художнього образу цих слів.
Педагог пропонує учням прочитати інформацію про особливості Всесвітнього дня спасибі на картці або на екрані.
Нас з дитинства навчають казати чарівне слово «дякую». Воно виражає зичливість та повагу. Запровадили таке свято аби нагадати людям про важливість говорити це слово та вміння висловлювати вдячність, а також для того аби ще раз подякувати батькам, родичам, друзям, однокласникам, іншим людям.
Слова подяки мають дивовижні властивості. Психологи вважають, що слова вдячності здатні зігріти, коли людині холодно. Дякуючи, ми немов «гладимо» того, кому говоримо це слово. Слова подяки дарують нам радість і позитивні емоції. Але для цього слова подяки мають бути щирими. Їх не можна вимовляти у роздратованому стані.




Учитель пропонує учням з’ясувати кому вони хотіли б подякувати та позначити речення, якими хотіли б висловити подяку.











Учитель пропонує учням створити до  панно за допомогою солоного кольорового тіста і запрошує прочитати послідовність виконання.
Учитель пропонує подивитись на світлини і сказати, скільки деталей треба скатати для перших трьох букв? Для інших букв? Як надати підготовленим деталям форму букв? Як букви прикріпити до аркуша? (приклеїти за допомогою клею ПВА)
Наприкінці заняття учитель пропонує дітям висловитись з приводу того, що цікавого дізнались на занятті, чого навчились і пояснити все це лаксикам.
Розташувати виготовлені панно (залежно від того, кому вони були призначені) у шкільному коридорі, в класній кімнаті, вдома.


Комментариев нет:

Отправить комментарий