ТЕМА:
КАЛЕНДАР ЛЮТОГО
ВСЕСВІТ
61 заняття С. 2-3, 10-11
Тема: Сприймання нового
матеріалу. Втома і перевтома. Попередження перевтоми. Корисний
відпочинок. Практична робота. Складання
розпорядку робочого дня. Планування вихідного дня. День прояву доброти.
ІІ. Основна
частина заняття
1. Орієнтовні запитання та завдання до малюнку на с. 2-3.
·
Листки календаря
якого місяця зображено? До якої пори року відноситься цей місяць? Який він за порядком
у цій порі, який його номер за порядком у році? Скільки днів у цьому місяці? З
якого дня тижня починається цей місяць? Яку дату відзначаємо 17 числа цього
місяця? Чи важливо бути добрим? Чому це важливо? До кого ми виявляємо доброту?
2. Завдання на с. 10.
1. Прочитайте слова, запропоновані лаксиком. Поясніть їх значення. Прочитайте
речення і допишіть їх, використовуючи запропоновані лаксиком слова. Прочитайте
ці речення. Що таке втома? Що таке перевтома? Коли настає перевтома? До чого
може призвести перевтома?
2. Кого зображено на світлинах? Якого віку (приблизно) люди на них
зображені? Позначте світлини із зображенням людей з ознаками втоми. Поясніть
свій вибір. Прочитайте перелік ознак стану людини. Позначте у цьому переліку
ознаки втоми. Поясніть свій вибір.
Можна
запропонувати, працюючи в групах (з 3-4 учнів), підкреслити, в пропонованому на
картці переліку, олівцем синього кольору ознаки втоми, а олівцем червоного
кольору – ознаки перевтоми. За результатами роботи організувати дискусію.
Картка
Слабкість, бліде обличчя, сонливість, втрата апетиту,
зниження працездатності, порушення пам’яті та уваги, порушення сну, головний
біль, часті застуди.
3. Що, на вашу думку, може зняти втому? Перевірте свої припущення, склавши
слово із зазначених складів поданих слів (відпочинок). Пригадайте, про який
відпочинок (активний і пасивний) ми розповідали лаксикам в 1 класі? Наведіть
приклади активного/пасивного відпочинку. Коли варто відпочивати
активно/пасивно?
4. Чи завжди відпочинок може бути корисним?
Відшукайте у складеній лаксиком
схемі помилки й закресліть «зайві» в кожній колонці словосполучення. Поясніть
свій вибір. Перетворіть хибні твердження на істинні.
Які із зазначених
видів відпочинку є активними, а які
пасивними?
3. Завдання на с. 10.
5. Кого зображено на світлинах? Що роблять зображені на кожній світлині
люди? Зображений на світлинах відпочинок є корисним чи шкідливим? Яких правил
слід дотримуватись, щоб відпочинок був безпечним? До кого ми виявляємо доброту,
правильно організовуючи свій відпочинок?
Позначте
світлини із зображенням активного відпочинку олівцем зеленого кольору, а
світлини із зображенням пасивного відпочинку – олівцем червоного кольору. У
яких випадках треба обирати активний, а в яких – пасивний відпочинок? Як ви
відпочиваєте активно/пасивно? Чому між уроками обов’язкові перерви? Чому через
кожні 2 місяці занять у школі обов’язкові канікули?
6. Що/кого зображено на малюнках? Позначте малюнки із зображенням активного
відпочинку олівцем зеленого кольору, із зображенням пасивного відпочинку –
олівцем червоного кольору. Поясніть свій вибір.
Пронумеруйте
малюнки, щоб скласти розклад робочого дня. Що таке режим дня?
Назвіть за
малюнками пункти режиму дня:
- яких ви не дотримуєтесь,
- яких вам
важко дотримуватись,
- які ви
виконуєте із задоволенням.
Можна
запропонувати дітям доповнити словами поради. Учитель читає – діти усно
доповнюють.
Збереженню
здоров’я сприятимуть такі поради щодо дотримання режиму дня:
1. Спати не
менше … годин на добу. (9)
2. Вживати їжу
завжди в один ... (і той самий час).
3. Приходити
на заняття до школи, на гурток …
(вчасно).
4. Перед
виконанням селфі-треку гуляти на … (свіжому повітрі).
5. Виконувати
завдання селфі-треку в світлу … (частину доби).
6. Дивитись
телевізор чи грати в комп’ютерні ігри не більше … годин на добу. (2)
7. Лягати
спати в один і той … (самий час).
7. Що ми називаємо робочим днем/вихідним днем? Скільки у вас вихідних днів
на тиждень? Для чого потрібні вихідні дні? Коли ви ще маєте час для відпочинку?
Якому відпочинку слід надавати перевагу?
Запишіть, чим
відрізняється ваша діяльність у зазначений час у вихідний день порівняно з
робочим. Свої записи порівняйте із записами однокласників, об’єднавшись у пари,
групи (до 4 учнів).
Селфі-трек
До 2 завдання
– назвіть ознаки втоми за світлинами, доповніть власними прикладами.
До 5 завдання –
наведіть приклади активного та пасивного відпочинку.
До 6 завдання
– складіть розклад свого робочого і вихідного дня, презентуйте результати
роботи батькам, однокласникам (можна запропонувати скласти його у малюнках чи колажем,
використовуючи старі журнали).
62 заняття С. 20-21, 28-29
Тема: Опрацювання
сприйнятого і застосування опрацьованого
матеріалу. Здоров’я і профілактика захворювань. Практична робота. Розпізнавання корисного і шкідливого відпочинку.
Організація на перерві ігор і занять для корисного відпочинку. Складання пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування
планшетом, комп’ютером, мобільним телефоном.
День комп’ютерника.
ІІ. Основна
частина заняття
1. Орієнтовні запитання та завдання до малюнку на с. 20-21.
Яку дату відзначаємо 15 числа цього місяця? Що вам відомо про роботу комп’ютерника? Яким має бути відпочинок представників цієї професії? Чому саме
активним?
2. Завдання на с. 28.
1.
Кого/що зображено на
світлинах? Назвіть активні та пасивні види відпочинку. Позначте світлини із
зображенням відпочинку, який потрібен після розумової роботи, олівцем зеленого
кольору, а світлини із зображенням відпочинку, який потрібен після фізичного
навантаження – олівцем червоного кольору.
Поясніть свій вибір.
За наявності
часу можна запропонувати роботу за слайдом (слайд
2). Складіть слово за умовою: число біля малюнка вказує на порядок букви,
яку треба взяти у слові. Назвіть зображені об’єкти, які можна використати для
активного відпочинку/для пасивного відпочинку.
2. Прочитайте та запам’ятайте умови гри. Як вона називається? Ця гра призначена
для активного чи пасивного відпочинку? Організуйте цю гру під час перерви на
шкільному подвір’ї для учнів свого класу/учнів 1 класу.
3. Пригадайте та запишіть назви ігор, у які вам подобається грати з друзями
на перерві. Підкресліть серед записаних назв ті, які призначені для активного
відпочинку. Поясніть свій вибір
За наявності
часу можна запропонувати роботу за слайдами (слайд 3 – 10). Назвіть зображені ігри. Вони призначені для
активного чи пасивного відпочинку? У які з них ви граєте з однокласниками та друзями?
Розкажіть про правила однієї з ігор. Чому важливо їх дотримуватись? Чи можна
міняти правила в середині гри? Як розподілити ролі у грі?
2. Завдання на с. 29.
4. Що зображено на світлинах? Позначте зображення того, що використовують
для активного відпочинку. Поясніть свій вибір. Зафарбуйте зображення того, чим
ви користуєтесь під час пасивного відпочинку.
Чи вмієте ви
користуватись цими пристроями?
За наявності
часу вчитель організовує роботу в 4 групах відповідно до зображених
комп’ютерних пристроїв – планшет, мобільний телефон, комп’ютер, телевізор. Він
пропонує кожній групі скласти правила користування певним пристроєм. Кожна
група озвучує складені правила, (а потім уточнює їх за наступними завданнями).
5. Прочитайте пам’ятку користування комп’ютером. Доповніть її.
(Працюю за комп’ютером не більше 30 хвилин на
день. Регулярно виконую вправи для очей.)
Поясніть, чому
важливо дотримуватись цих правил.
6. Прочитайте твердження. Позначте ті, з якими ви погоджуєтеся. Разом із
сусідкою (сусідом) по парті складіть пам’ятку користування телевізором.
7. Прочитайте пам’ятку користування мобільним телефоном. Позначте ті
правила, яких ви дотримуєтесь завжди, олівцем зеленого кольору, ті, яких
дотримуєтесь іноді - олівцем жовтого кольору. Доповніть правила. Це завдання
можна запропонувати в якості селфі-треку.
Селфі-трек
До 5 – 7
завдання – за зразком скласти правила користування планшетом.
63 заняття С. 36-37, 40-41
Тема: Сприймання нового
матеріалу. Людина – частина
спільноти. Унікальність людини. Смаки, інтереси і захоплення людини. Винахідники. Практична робота. Розпізнавання людей за ситуацією (що
дозволяє дійти висновку про певні інтереси, захоплення, віросповідання людини),
поданою на фотографіях чи у відеоряді або описі. Порівняння власних інтересів
із захопленнями однокласників. День
радіо.
ІІ. Основна
частина заняття
1. Орієнтовні запитання та завдання до малюнку на с. 36-37.
Яку дату відзначаємо 13 числа цього місяця? Що вам відомо про радіо?
2. Завдання на с. 40.
Вчитель
пропонує розшифрувати анаграму (слайд 2).
Поясніть, як ви розумієте значення цього слова.
1. Прочитайте інформацію ведучого шкільного радіо. Про кого вона? Якими
винаходами ми завдячуємо цим людям? Підкресліть речення, у яких розповідається
про дитячі захоплення винахідників. Що, на вашу думку, допомогло цим людям
стати винахідниками?
2. Завдання на с. 41.
2. Прочитайте запитання. Візьміть інтерв’ю за цими запитаннями у сусіда
(сусідки) по парті. Підкресліть запитання, на які ви відповіли однаково.
Також вчитель
може запропонувати заповнити аркуш «Мої захоплення» (Додаток)
3. Що зображено (репродукції картин)? Які особливості, зображених на
полотнах людей, передали художники? У відповіді на запитання скористайтеся
словами для довідки.
Вчитель може запропонувати зразок виконання
цього завдання (слайд 3).
4. Прочитайте текст-радіоповідомлення як диктор. Підкресліть олівцем синього
кольору інформацію, яка відповідає захопленням членів вашої родини, олівцем
зеленого кольору – друзів. Розкажіть про свої захоплення.
За наявності
часу можна запропонувати послухати вірші та назвати захоплення людей, про які
йдеться.
|
Вишивала мама синіми нитками, –
зацвіли волошки буйно між житами. Узяла матуся червоненьку нитку, – запалали маки у пшениці влітку.
Оберіг-сорочку вишила для сина.
Візерунком стали квіти України: маки та волошки, мальви біля хати. Долю для дитини вишивала мати. Шила-вишивали хрестики зелені, – зашуміло листя на вербі й калині. Золотилось сонце у розлогій кроні. Вишивала долю, наче по долоні. |
Ви бачили хоч раз як квіти
плачуть?!..
А як радіють?! - Ніжносте моя! Для мене квіти так багато значать. Та чи хоч щось для квітів значу я ?! Конвалії од нас ждуть ніжне слово. Жоржини прагнуть людської краси. Півоній синіх доторки шовкові Як музику у тілі я носив. Дивіться – поміж нами ходять квіти, І лагідно шепочуть щось про нас... Учуся в квітів я людей любити. В людей учусь любити, квіти, вас! |
Селфі-трек
До 1 завдання
– повідомте батькам інформацію про винахідників.
До 2 завдання
– поставте запропоновані запитання батькам, іншим членам родини.
До 3 завдання –
розкажіть про себе, використовуючи слова для довідки.
До 4 завдання
– розкажіть про власні інтереси та захоплення, про інтереси та захоплення
членів вашої родини.

|
Який твій улюблений колір?
![]() |
Які мультфільми тобі подобаються?
![]() |
|
Які книги любиш читати?
![]() |
Яка твоя найулюбленіша страва?
![]() |
|
Які ігри тобі подобаються?
![]() |
Яка пора року тобі подобається?
![]() |
|
Як любиш відпочивати?
![]() |
Яка музика тобі подобається?
![]() |
|
Які квіти тобі подобаються?
![]() |
Чим ти захоплюєшся?
![]() |










Комментариев нет:
Отправить комментарий