вторник, 25 февраля 2020 г.

Розробка заняття з образотворчого мистецтва для 2 класу. Тиждень 21.


ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема. Скульптура як вид образотворчого мистецтва. Ліплення (пластилін). Полярний ведмідь.
Обладнання для учнів: пластилін, стеки, дощечка.





Учитель повідомляє, що лаксики читали енциклопедію про тварин і дізналися, що крім бурих ведмедів є ще й білі. Їх називають полярними. Лаксики дуже хотіли б зліпити білого ведмедя, але не знають як. Учитель пропонує дітям їм допомогти і пригадати:
як називається художник, який створює об’ємні зображення людей, тварин, рослин (скульптор);
якими інструментами користується скульптор;
з яких матеріалів він виконує скульптури (глина, камінь, мармур, деревина, метал, пісок, лід, сніг);
як називається скульптура, у якій зображення виступає над площиною або заглиблюється в неї (рельєф);
який головний засіб виразності скульптури (об’єм).
Вчитель разом з учнями доходять до висновку, що скульптура – вид мистецтва, пов'язаний зі створенням об'ємних художніх форм у реальному просторі. (Слайди: 1-2.)
Що буде потрібно для цієї роботи? (пластилін, стеки, дощечка)




Учитель пропонує учням позначити зображення полярного ведмедя та пояснити свій вибір.
Учитель запитує, коли відзначають Міжнародний день полярного ведмедя? (27 лютого) Чому визначено такий день?
(Підвищення обізнаності людей про катастрофічні впливи глобального потепління в місцях нашої планети, де знаходиться природне середовище проживання полярного ведмедя. Якщо не вжити заходів зі скорочення шкідливих викидів вуглецю, які викликають глобальне потепління, то вже в найближчому майбутньому ми можемо стати свідками загрози зникнення цих прекрасних тварин з нашої планети.)
Чи має скульптор мати інформацію про тварину (її звички, поведінку, рухи та особливості будови тіла), скульптуру якої хоче  зліпити?  
Де він може отримати таку інформацію? (спостерігати за тваринами у природі, в зоопарку, переглядаючи телепередачі тощо).
Учитель пропонує учням познайомитися з інформацією про полярного ведмедя (слайди: 3-7.)








































Учитель пропонує школярам позначити зображення круглої скульптури ведмедя та пояснити свій вибір.
Учитель з учнями з’ясовують, що на першій репродукції ведмідь написаний фарбами (живопис), другій – кругла скульптура, третій – рельєф, четвертій – рисунок олівцем (графіка), п’ятій – кругла скульптура. На другій репродукції представлена кругла скульптура бурого ведмедя, на п’ятій – білого полярного ведмедя.
Учитель пропонує з’ясувати, чим різняться білий та бурий і чорний ведмеді окрім кольору хутра. (Слайд 8.)







Учитель пропонує школярам розгадати ребус і записати назву місця на Землі, де живе полярний ведмідь.
(Робота за презентацією, слайд 9.)







Учитель пропонує учням з’ясувати послідовність ліплення ведмедя. (Робота за журналом та презентацією. Слайди: 10-14.)
Учням пропонується пронумерувати послідовність ліплення об’ємної скульптури ведмедя та зліпити його за цією послідовністю.







Кого зображено на світлинах? Хто виконав ці скульптури? Чи всі зображені ведмеді полярні? Придумайте і запишіть клички, які, на вашу думку, підходять скульптурам ведмедів. Поясніть свій вибір.
Наприкінці заняття учитель пропонує дітям висловитись з приводу того, що цікавого дізнались на занятті, чого навчились і пояснити все це лаксикам.


Комментариев нет:

Отправить комментарий