среда, 19 февраля 2020 г.

Розробки занять із всесвіту для 2 класу. 18 тиждень


ТЕМА: КАЛЕНДАР СІЧНЯ

ВСЕСВІТ
52 заняття С. 2-3, 10-11
Тема: Сприймання нового матеріалу. Тварини в штучних середовищах існування. Тварини парку, скверу, саду, зоопарку, ставка. Праця людей за доглядом парків, скверів, ботанічних садів, зоопарків, штучних водойм, океанаріумів в різні сезони. День відкриття Антарктиди.
ІІ. Основна частина заняття
1. Орієнтовні запитання та завдання до малюнку на с. 2-3.
·                   Покажіть Антарктиду на глобусі (з допомогою вчителя). На якому полюсі Землі знаходиться Антарктида? Які тварини живуть в Антарктиді?
Картинки по запросу антарктида тварини
2. Завдання  на с. 10.
1. Кого зображено на світлинах? Де в природі мешкають ці тварини? В яких штучних середовищах їх утримують? (зоопарк, океанаріум) Позначте зображення тварин у природних середовищах. Поясніть свій вибір. Як тварини пристосовані до життя в природних середовищах? Які умови мають бути створені для життя цих тварин у природних середовищах?
Вчитель пропонує переглянути відео про життя пінгвінів у природних середовищах й перевірити правильність відповідей на запитання.
Пінгвіни Антарктиди https://www.youtube.com/watch?v=FNYOcX5suSY
- Чи завжди вдається дотримуватись потрібних умов життя? Чому?
Щоб довести думку дітей вчитель показує учням відео про білих ведмедів у зоопарку, які радіють снігу https://www.youtube.com/watch?v=dkVicf6SK6c та про умови, які створені для них у зоопарку https://www.youtube.com/watch?v=uFQypRqnURs та відео про життя пінгвінів у зоопарку https://www.youtube.com/watch?v=P5bi3T533og.
- Чому білі ведмеді ніколи не зможуть зустрітися з пінгвінами у природному середовищі? (пінгвіни водяться в Антарктиді, а білі ведмеді в Арктиці на іншому полюсі Землі))
2. Назвіть зображених тварин. Зображення якої тварини «зайве». Де вона мешкає в природі? Як вона пристосована до умов існування в природному середовищі? В яких штучних середовищах утримують цю тварину? Які умови мають бути створені для життя цієї тварини у природних середовищах?
Позначте олівцем зеленого кольору зображення тварин, яких можна побачити в парку, сквері, в саду влітку, олівцем синього кольору – зображення тварин, яких можна побачити в цих середовищах взимку. Поясніть свій вибір? Чому не можна взимку побачити в цих середовищах комах, їжаків, кротів? Яких ще тварин цих середовищ там можна побачити тільки в теплі пори року?
3. Назвіть зображених тварин. Яку з цих тварин не можна побачити в нашій місцевості? Чому? Де ця тварина мешкає в природних середовищах? Як вона пристосована до умов існування в цих середовищах? В яких штучних середовищах можуть утримувати котиків?  (океанаріум, дельфінарій) Які умови мають бути створені для неї? Яких тварин ми не можемо побачити взимку в нашій місцевості? Чому? Позначте зображення тварин, яких утримують у штучних водоймах. Поясніть свій вибір. Як називають штучні водойми для розведення риби?
3. Завдання  на с. 11.
4. Назвіть зображене штучне середовище. Назвіть зображених на малюнку тварин. Прочитайте текст. Усно доповніть текст за малюнком. Підкресліть в тексті назву штучного середовища. Назвіть серед зображених тварин тих, які живуть  в природних середовищах Україні. Назвіть, в яких саме середовищах. Підготуйте розповідь про одну із тварин, яких утримують в штучних середовищах (удома, у цирку, зоомагазині, на фермі). Для цього завдання можна запропонувати план.
1) Як називається тварин?
2) До якої групи належить ця тварина?
3) Як називається природне середовище, у якому живе ця тварина?
4) Як ця тварина пристосована до життя в природному середовищі?
5) Як називається штучне середовище, в якому може утримуватись ця тварина?
6) Які умови створила людина для життя цієї тварини у штучному середовищі?
7) Чому тварину утримують у штучному середовищі?
5. Прочитайте слова в колонках колонки. Зєднайте лініями назви середовищ з інформацією про працю людей в цих середовищах. Поясніть свій вибір. Для чого люди використовують ці штучні середовища?
Селфі-трек
До 1 завдання – розкажіть про життя зображених тварин у природних та штучних середовищах.
До 2 завдання – розкажіть про одну із зображених тварин за планом на с. 41 в журналі №17.
До 3 завдання – назвіть інших тварин, які можуть жити у штучних середовищах. Назвіть ці середовища.
До 4 завдання – позначте тварин, яких бачили у зоопарку, цирку інших штучних середовищах.
До 5 завдання – розкажіть про штучні середовища для утримання тварин та про працю людей по догляду за цими тваринами.

53 заняття С. 20-21, 28-29
Тема: Опрацювання сприйнятого і застосування  опрацьованого матеріалу. Екскурсія. Ознайомлення з різноманітністю рослин і тварин (до зимового саду/природничого/зоологічного музею/океанаріуму, інших штучних середовищ). Читання плану місцевості (складання маршруту за планом місцевості). Новий рік за старим календарем.
ІІ. Основна частина заняття
1. Орієнтовні запитання та завдання до малюнку на с. 20-21.
·                   Яке свято неофіційно відзначають 13 січня? У зв’язку з чим воно виникло?
2. Завдання  на с. 28.
1. Назвіть зображене на малюнку природне середовище. Назвіть зображених рослин та тварин. Виконайте завдання до цього малюнка.
1) Розгляньте план. Знайдіть та позначте на плані зображене на малюнку середовище. Позначте на плані маршрут від школи до зображеного на малюнку середовища. Розкажіть про складений маршрут (що спостерігатимемо ліворуч/ праворуч, подорожуючи за складеним маршрутом).
3. Завдання  на с. 29.
2) Прочитайте назви рослин. Позначте ті з них, які зображені на малюнку. Підкресліть назви кущів. Що допомогло розпізнати рослини?
3) Запишіть назви зображених на малюнку птахів, використовуючи підказки (перші букви їхніх назв). Підкресліть назви птахів, які прилітають в наші краї взимку з півночі. Як ми можемо допомогти птахам взимку? Чим можна підгодовувати птахів? Перевірте свої відповіді за інформацією у наступному завданні.
4) Чим не можна підгодовувати птахів? Чому? Закресліть на зображенні годівниці те, чим не можна підгодовувати птахів.
5) Прочитайте назви тварин. Підкресліть ті з них, сліди яких зображено на малюнку. Сліди яких тварин не можна побачити взимку? Чому саме не можна?
2. Якщо погода дозволяє, то вчитель організовує екскурсію на подвір’я школи. Перед екскурсією повторюються правила безпеки та розподіляються завдання для спостереження. Після екскурсії вчитель пропонує зафіксувати результати спостережень за завданнями у посібнику.
Селфі-трек
До 1 завдання – придумайте інші завдання за малюнком для однокласників.
До 2 завдання – розкажіть за результатами спостереження про погоду надворі.

54 заняття С. 36-37, 40-41
Тема: Презентація результатів проектної діяльності («Рослини у творах мистецтва», «Будьмо знайомі!» (походження назв рослин), «Рослини-чемпіони», «Голоси тварин», «Тварини-чемпіони», «Тварини у творах мистецтва», «Тварини з прикріпленим способом життя (губка, поліп (корал), актинія)». Селфі-аудит (вихідний) з теми № 4. Самодіагностика. День Індії.
ІІ. Основна частина заняття
1. Орієнтовні запитання та завдання до малюнку на с. 36-37.
·                   Яка країна святкує день своєї незалежності 26 січня? Що вам відомо про цю країну?
2. Завдання  на с. 40.
Вчитель пропонує виконати завдання вихідного селфі-аудиту. Потім організовує роботу учнів з порівняння результатів вхідного і вихідного аудитів.
1. Які тварини зображені на репродукціях? Запишіть номери репродукцій відповідно до їх назв. Розкажіть за репродукціями про зображених тварин і рослини. Хто автор картин? Яка з цих тварин в Індії вважається священною? Яка ще із зображених тварина мешкає в Індії?
2. Прочитайте вірш Наталі Забіли «Зима». Підкресліть назви тварин. Розкажіть, що вам про них відомо (до якої групи належить, це дика чи свійська тварина, зовнішня  будова тварини, середовище існування, чим харчується, який спосіб життя веде взимку).
Обведіть назву рослини. Розкажіть, що вам відомо про цю рослину (це дерево, кущ чи трав’яниста рослина, це хвойна чи квіткова рослина, можливі середовища існування, лікарська чи отруйна, культурна чи дикоросла тощо).
Назвіть природне явище, яке згадується у вірші.
2. Завдання  на с. 41.
3. Прочитайте інформацію. Позначте «+» (в кінці речення) інформацію, яка була відома. Позначте «!» інформацію, яка виявилась цікавішою. Про яких тварин та рослини йдеться в тексті? Яка з цих рослин росте в Індії? (бенгальський фікус) Пронумеруйте світлини відповідно до назв. Що ще цікавого про рослини чи тварин вам відомо?
4. Чим відрізняються тварини від рослин? Чи є тварини, які ведуть прикріплений спосіб життя? Розгляньте світлини у першому ряді та позначте «зайву». Обґрунтуйте свій вибір. Що ви знаєте про тварин із прикріпленим способом життя. Зображені на світлинах тварини є мешканцями Індійського океану.
Розгляньте світлини другого ряда. Позначте «зайву». Поясніть свій вибір. Чому ці птахи названі співочими? Перевірте свою відповідь, переглянувши відео.
Спів канарки https://www.youtube.com/watch?v=9D7NoiDXBz0 (1:50-2:15)
Селфі-трек
До 1 завдання – доберіть інші репродукції тварин Марії Примаченко, розкажіть про них.
До 2 завдання – вивчіть напам’ять цей вірш (або інший про життя тварин взимку), підготуйтесь його розказати у класі.
До 3 завдання – із додаткових джерел дізнатися та розказати про тварини чи рослини, які є чемпіонами за певними категоріями.
До 4 завдання – розкажіть про одну із зображених тварин (на вибір).

За наявності часу можна запропонувати завдання за тегами:
https://wordart.com/edit/c4ua2gt5u3c9 (якщо натискати на назви тварин, то зявляється зображення або відео).

Яка тварина є контуром хмари? Що вам про неї відомо?
Синій кит – найбільша тварина. В довжину тіло цього гіганта може досягати 33 м.
Бурозубка – звір з найбільшим апетитом. Його зріст 4 см, маса - два з половиною грами. За добу обідає 121раз, з’їдає в 4 рази більше, ніж важить сам.
Сапсан – найшвидший птах у світі. Він може літати зі швидкістю, що перевищує швидкість машини.
Змія – найнебезпечніша тварина. Під час укусу вона виділяє отруту, що може вбити тварину чи людину.


Можна запропонувати бесіду за світлинами:
- Розкажіть про будову зображених тварин.
Картинки по запросу комаха
Картинки по запросу звір
Картинки по запросу птах
Картинки по запросу ящірка

- Як зображені тварини пристосувались до умов в середовищах їхнього існування?
Картинки по запросу білий ведмідь
Картинки по запросу їжак
Картинки по запросу крот
Картинки по запросу шишкар




Комментариев нет:

Отправить комментарий