понедельник, 24 февраля 2020 г.

Розробки занять з української мови для 2 класу. Тиждень 20.



УКРАЇНСЬКА МОВА

Заняття 134, с. 2-3, 4-5
 Тема. Тема 6. Звуки і букви. Структурний аналіз тексту. Селфі-аудит (вхідний) з першої частини теми  6. Сприймання нового матеріалу. Голосні звуки. Наголошені й ненаголошені голосні звуки. Позначення на письмі голосних звуків. Позначення на письмі ненаголошених звуків [еи], [ие]. Старт навчального проекту «Мій улюблений дитячий письменник». Аналіз тексту.
1.   Орієнтовні завдання і запитання за малюнком на с. 2-3.
Дітям пропонується прочитати загадки і відгадати їх. Як можуть рекламувати свої скульптури митці? Складіть за малюнком речення відповідно до моделі. Складіть рекламу скульптури сніговика. 
2.     Завдання на полі, с.2.
Учням пропонується навести букви, якими відрізняються сніжинки (й, ь). Охарактеризувати кожну з наведених букв. Навести приклади слів з цими буквами в середині і в кінці слова.
Дітям пропонується розшифрувати записи і записати номер перед кожним слова.
Дітям пропонується обвести сніжинку, промінчик якої подано.
3.   Робота над вхідним аудитом на с. 4-5
1.     Послухай текст. Познач назву тексту.
2.                 Прочитай текст Василя Сухомлинського. Допиши слово в останньому реченні.
3.     Прочитай запис. Запиши пропущені букви.
4.     Наведи букви для позначення м’якості приголосних звуків.
4.   Завдання на с. 4.
1. Читай пари слів разом, як одне слово. Обведи всі слова за зразком.
2.   Прочитай. Поясни, чому автор так назвав текст. Прочитай основну частину тексту, зачин, кінцівку. Впиши пропущені букви у словах. Розфарбуй сніговиків так, щоб всі стали однаковими.
5. Завдання на с. 5.
3. Обведи букви, які позначають голосні звуки. Підкресли серед обведених букв ті, що можуть позначати два звуки. У яких випадках вони позначають два звуки?   Які два звуки позначає у цих випадках буква я/ю/є? Яке звукове значення букви ї?
4. Кого зображено? Прочитайте слова сніговичка. Прочитайте інформацію. Доберіть і запишіть перевірні слова. Поясніть свій вибір.
5. Запишіть номер обраних за таблицею в завданні №4 способу перевірки слова. Доберіть перевірні слова зазначеним способом. Запишіть пари слів.

Заняття 135, с. 6, 7
Тема. Опрацювання сприйнятого матеріалу. Голосні звуки. Наголошені й ненаголошені голосні звуки. Позначення на письмі голосних звуків. Позначення на письмі ненаголошених звуків [еи], [ие]. Перевірка написання слів з ненаголошеними звуками [еи], [ие]. Аналіз тексту. Розфарбуй клітинки з буквами, що позначають голосні звуки.
1.     Завдання на с.6.
1. Прочитай і запиши слова. Поясни їх значення.
2. Прочитай текст і усно добери назву/заголовок тексту. Прочитай текст мовчки й підкресли порівняння. Розфарбуй дієслова, якими автор зображує мороз.
3. Що зображено на світлині. Прочитай текст. Підкресли в тексті прикметники, якими можна описати візерунок на світлині. Чим схожі і чим різняться тексти в завданнях №2 і №3? Чому в текстах слово Мороз/мороз записано по-різному?
2.      Завдання на с.7.
4.  Наведи слова. Запиши за зразком. Чому зиму називають чарівницею?
5. Розфарбуй зображення «хмаринок», з висловами на яких ти погоджуєшся. Закресли «зайву» хмаринку. Поясни свій вибір.
6. Познач рядок, у якому в усіх словах є букви, що позначають два звуки.
Обведи ці букви.
7. Розшифруй і запиши слова. Познач в словах наголос.
8. Допиши букви. Випиши слова з пропущеними буквами в алфавітному порядку, поділяючи їх на склади. Познач наголос. Визнач кількість звуків і букв у виділеному слові та розфарбуй зображення бурульки з варіантом, який вважаєш правильним.

Заняття 136, с.12-13, 14, 15
Тема. Опрацювання сприйнятого матеріалу. Голосні звуки. Наголошені й ненаголошені голосні звуки. Позначення на письмі голосних звуків. Позначення на письмі ненаголошених звуків [еи], [ие]. Перевірка написання слів з ненаголошеними звуками [еи], [ие]. Аналіз тексту. Вивчення вірша напам’ять 3.
1.        Орієнтовні завдання і запитання за малюнком на с. 12-13.
Дітям пропонується розказати за малюнком про працю людей в місті взимку. Дати відповіді на запитання коротко (одним словом), потім розгорнуто. Скласти речення за малюнком і початком запитань. За поданим початком сформулювати запитання і поставити їх сусіду/сусідці по парті. Відповісти на його запитання. Побудувати речення за малюнком, за моделлю. (Люди розчищають засніжені дороги!). Прочитати це речення так, щоб в кінці треба було поставити знак питання, міняючи слово з логічним наголосом.
2.     Завдання на полі, с.12.
Дітям пропонується підписати назви тільки осілих птахів. Обвести зображення птахів, про які йдеться в тексті.
Дітям пропонується прочитати загадку та записати 2 слова-відгадки.
(замет/намет)
3.     Завдання на с.14. 
1.        Прочитай буквосполучення за нумерацією. Як називається жанр цього твору усної народної творчості? Поясни його значення.
2.        Прочитай вірші. Підкресли слова, які називають погодні явища. Для якої пори року притаманні названі у віршах явища природи?  Чому виділені букви в словах – великі? Підкресли в другому вірші слова подібні за значенням. Відшукай та обведи в таблиці слова з третього вірша.  Яке слово є в таблиці, якого немає у третьому вірші? (Зима)

З
а
в
Х
Х
В
З
и
м
а
З
а
і
у
у
і
х
о
л
а
Х
в
ю
г
р
д
е
л
и
ц
у
і
х
а
З
а
т
і
я
р
я
а
М
е
м
е
л
ь
т
е
ч
а
т
е
л
и
ц
я

 










4.     Завдання на с.15. 
3. Наведи букви. Запиши їх за зразком. Розташуй букви в алфавітному порядку і запиши слово.
4. Прочитай слова на кулях. Випиши з кожного стовпчика тільки перевірні слова.
5.  Спиши слова, дописавши попущену букву. Поясни свій вибір. Обведи слова, яким відповідають моделі олівцями зазначених кольорів (зерно, сестра). Поясни свій вибір.
6.                 Запиши пропущені букви. Спиши текст, розбивши його на речення. Побудуй модель (звукову/за будовою) одного з виділених слів за власним вибором.
7.      Прочитай пошепки. Добери до кожного уривка вірша відповідну інтонацію. Обведи відповідну сніжинку. Запиши пропущені букви.     

Заняття 137, с.16, 17
Тема. Застосування опрацьованого матеріалу. Голосні звуки. Наголошені й ненаголошені голосні звуки. Позначення на письмі голосних звуків. Позначення на письмі ненаголошених звуків [еи], [ие]. Перевірка написання слів з ненаголошеними звуками [еи], [ие]. Аналіз тексту.
1.     Завдання на с.16.
1.   Прочитай речення за стрілками. Як називається день, про який йдеться в  реченні? (зимового сонцестояння). Чи насправді мороз сідає, свариться тощо? У якому значенні використані слова? Як автор зображує мороз як істоту?
2.                 Прочитай текст. Чому автор так назвав текст? Прочитай текст мовчки й поясни значення підкреслених висловів. Домалюй пейзаж за змістом тексту.
2. Завдання на с.17
3.                 Наведи букви. Запиши їх за зразком. Склади з цих букв слово за поданим маршрутом. Запиши це слово (лижник).
4.                 Прочитай слова. Запиши пропущену букву  в словах. Познач в них корінь. Прочитай слова в зображенні лиж. Розфарбуй лижі з перевірними словами. Поясни свій вибір.
5.                 Перевір запис. Спиши, виправивши помилки у виділених словах, якщо вони там є.
6.                  Запиши пропущені букви. Підкресли слово, правопис якого можна перевірити перевірним словом. Запиши перевірне слово.
7.                   Спиши, позначивши межі речень. Познач головні члени речень. Познач частини мови, якими виражені головні члени речень. Усно добери до виділених слів подібні за значенням слова.

Заняття 138, с.20-21, 22, 23
Тема. Сприймання нового матеріалу. Букви ь, я, ю є, і для позначення на письмі м’якості приголосних звуків. Буквосполучення ьо. Аналіз тексту.
1.   Орієнтовні завдання і запитання за малюнком на с. 20-21.
Яку пору року зображено? Допиши слова в назвах картин. Яка зима? Чим схожі и чим відрізняються пейзажі? Яку картину можна підписати поданими рядками вірша? Поясни свій вибір.
2.   Завдання на полі, с.20.
Дітям пропонується записати букви і слово, які могли «заховатись» за сніжинками (И Ц Ч;  Ш Щ; Зима).
Дітям пропонується прочитати загадку та записати 3 слова-відгадки.
(ніч, піч, річ)
3.     Завдання на с. 22.
1.      Читай, змінюючи гучність голосу відповідно до розміру букв. Чим вирізняється вимова перших звуків під час читання буквосполучень у правому і лівому стовпчиках? Прочитай тільки слова.
2.                 Читай, доповнюючи словом кожен рядок. Проводиться робота над чистомовкою.             
3. Прочитай і закресли «зайві» слова та речення. Пронумеруй репродукції, відповідно до змісту кожного тексту. Поясни свій вибір. Усно доповни останній уривок кількома реченнями за репродукцією.  Підготувати виразне читання перших двох текстів.
4.        Завдання на с. 23.
4. Кого зображено на малюнку? Наведи на малюнку букви. Запиши їх. Склади з цих букв «зимові» слово. (сніг, хуга, мороз) Запиши ці слова за зразком.
5. Кого зображено? Які букви записані в сніжках? Що вам відомо про ці букви? Прочитайте інформацію. Запишіть пропущені букви. Поясніть свій вибір.
6.  Прочитайте інформацію. Запишіть букву «знак м’якшення» там, де потрібно. Що зображено на світлині? (льодову скульптуру) Кого зображено на скульптурі? (дятла) Складіть речення з однім зі слів про зображену льодову скульптуру. Запишіть це речення.
7.     Спиши, замінюючи малюнки словами.


Заняття 139, с. 24, 25
Тема. Опрацювання сприйнятого матеріалу. Букви ь, я, ю є, і для позначення на письмі м’якості приголосних звуків. Буквосполучення ьо. Аналіз тексту.
1.     Завдання на с. 24.
1.  Прочитай слова. Побудуй модель одного зі слів за власним вибором: звукову, за будовою.
2. Прочитай, називаючи замість сніжинок відповідні слова. Як рятувалась від зими кожна тварина? Прочитай текст пошепки і підкресли головні члени виділеного речення. Прочитай текст мовчки. Склади план тексту.  Перекажи текст за складеним планом.   
4. Завдання на с. 25.
3.   Наведи слова. Запиши слова за зразком. Запиши слово з виділених букв (лід). Можна запропонувати виконати звуко-буквений аналіз цього слова.
4.    Склади й запиши слова (сьогодні, сьомий, деньок, льодовик, льон; деньки, маленька, ненька, пальто).
5.   Закресли «зайві» букви. Спиши слова з обраною буквою.
6.   Підкресли речення з правильним порядком слів. В інших рядках пронумеруй слова так, щоб скласти речення. Запиши речення, яке відповідає світлині.  (Це світлина малюнка на снігу, який зробив двірник на шкільному подвір’ї звичайним віником) Випиши слова з буквосполученням ьо.
7.     Спиши, дописавши букви й замінивши малюнки словами.

Заняття 140, с.30-31, 32, 33
Тема. ПЧ №10. Літературні твори про зиму (скоромовки, прислів’я, загадки, дитячі пісеньки, вірші, казки, оповідання).
1.     Орієнтовні завдання і запитання за малюнком на с. 30-31.
Дітям пропонується відшукати та обвести поданий знизу фрагмент малюнка на самому малюнку. Розказати за малюнком про життя тварин взимку. Сказати, скільки зайців за заметом. Чому вони білого кольору? Хто ще з тварин змінює колір хутра? Відшукати та закреслити помилку художника. (ластівка)
2.     Завдання на полі, с. 30.
Дітям пропонується з’єднати зображення тварин із зображенням їхніх слідів на снігу.
Дітям пропонується записати назви тварин, які взимку змінюють колір хутра. Чого немає у зображеного на світлині оленя? (рогів)
3.     Завдання на с. 32.
1.   Прочитай, пропускаючи тільки букву щ. Назви жанр твору. Поясни свій вибір. (Скоромовка Біла ковдра землю вкрила, а озера – біла крига.)
2.   Прочитай твори. З’єднай лініями кожний твір із зображенням книжки, у якій його можна прочитати. Поясни свій вибір.          
3.   З’єднай лініями частини прислів’їв. Поясни їх значення.
4.   Пронумеруй рядки так, щоб скласти вірш.
Все навколо ніби в самоцвітах.
Може, то й для мене зокрема
Білі-білі рушники на вітах
У саду розвішала зима?
5. Склади загадку про зиму за запитаннями. Користуйся довідкою.
1.   Завдання на с. 33.
6.   Які твори про зиму ти прочитав? Розкажи за планом про той твір, що сподобався тобі найбільше. Роботу можна організувати в парах/групах.
7.   Прочитай. Підкресли в рекомендаційному списку дитячої літератури назви книжок про зиму. Поясни свій вибір.
8.   Прочитай прізвища авторів. Назви їхні імена. Прочитай назви творів. Обведи букву на перетині назви твору та прізвища його автору. Прочитай слово. (Якщо робота виконана правильно, то з букв складається слово зима)
9.   Обери одне із завдань. Об’єднайся з однокласниками, які обрали це саме завдання і виконайте його разом до наступного заняття з позакласного читання.







Комментариев нет:

Отправить комментарий